neděle 29. prosince 2013

Co jsem dostala k Vánocům? 2013

Ahoj, sice jsem vám slibovala něco z mého Vánočního dne, ale já vůbec nevím co bych k tomu měla psát. Možná ho udělám ve čtvrtek nebo ty fotky dám prostě do RANDOMU. Takže snad vám nevadí, že to přesunu nebo to udělám jinak. A navíc myslím, že článek Co jsem dostala k Vánocům ? 2013 vás zajímá o něco víc než můj Vánoční den :) U dárku nebudu psát cenu, protože jí nevím a od jaké osoby jsem to dostala, protože si myslím, že vám to bude zcela fuk. Tak jdeme na to, ať to nečtete 2 hodiny.


Začnu sadou od Dermacolu. Je to z řady Aroma Ritual s vůní černá třešeň.Voní opravdu jako třešeň a vážně tam neucítíte nic chemického nebo prostě co tam cítit nemáte. Má to být něco na energii a zlepšování nálady. Já mám moc ráda tyto sprcháče i tělová mléka takže pro mě úplně super dárek.

Když jsme u té řady Aroma Ritual tak jsem ještě dostala další dvě tělová mléka a dva sprchové gely- jeden je Sicílská pistácie a druhý Vodní meloun. Oba úžasně voní. Akorát tyto nebyly v tom balíčku jak je Černá třešeň, ale to mi vůbec nevadí. Opět jsem za tento dárek strašně ráda.

Zůstaneme ještě u dárkových balíčků a další na řadě je tento od Katy Perry. Není to sice parfém, ale takový ten natural spray nebo jak se tomu říká, já osobně tomu říkám DeoVapo :D. K tomu je menší balení sprcháče. Obě dvě věci nádherně voní. Výdrž vůně je celkem dobrá na to, že to není parfém. Katy si pořádně na této vůni vyhrála a stojí za to!

Poslední dva balíčky jsou od Rimmelu. Jeden obsahuje odličovač očí, řasenku a lesk na rty. Druhý červený lak na nehty a řasenku. Hodně se těším na jejich zkoušení a třeba se dočkáte nějaké té recenze. Jinak jeden lak od Rimmelu mám a už jste se o něm mohly dočíst. Jsem s nimi moc spokojená

Jako další jsem dostala 4 laky. Jeden je takový ten pečující, bezbarvý. Prostě klasický podkladový lak. Další je od Essence z limitky JB. Je to odstín 03 As Long As You Love Me. Je to šedo-stříbrná barva.  Další je nějaký od GOSH a je to taková klasická růžová, mě se líbí. Poslední je také od Essence a je to pískový lak a na číslo odstínu si teď nemůžu vzpomenout, ale název je nějak Me & My Lover.

Teď bych přešla na dekorativní kosmetiku a tu mám rozdělenou na dvě skupiny a ani nevím proč. První jsou korektory. Jsou tu sice jen dva, ale mě to stačí. První je takový vysouvací od Astoru v odstínu 003. A druhý je od Essence- duo krémových korektorů, které nemají odstíny. Nějak jsem ještě neměla příležitost je vyzkoušet, ale třeba vám o nich dám vědět, jaké jsou. 

Další podskupina dekorativní kosmetiky je balzámy a řasenky. Mám tu 4 balzámy a 2 řasenky. 3 balzámy byly v takovém roztomilém balíčku, který se prodává jen v Tescu na Vánoce. Mám příchutě/vůně granátové jablko & šípky, potom mango & nektarinka a poslední je kokos & bambucké máslo. Ten kokos jsem zkoušela a hydratuje snad nejlíp ze všech mých balzámu a to, že jich mám hodně. Potom jsem dostala opěvované duo, které se dostalo do čech- Baby Lips & řasenka Colossalka/Rocketka. Já dostala Baby Lips v odstínu Pink Punch a Colossalku. Ještě jsem ani jedno nezkoušela. A Ježíšek asi ví, že mám ráda řasenky od Maybelline tak mi nadělil ještě jednu a to Falsiesku, která je ta ultra černá. Také bych zapoměla na balzám od Avonu, o které vám nic neřeknu, protože s ním nemám žádné zkušenosti. 

Pod stromečkem jsem našla dvě slupovací masky na pleť. Jedna je od Avonu - Planet Spa a je to podřada Egyptian Secrets. A nečekaně jedna od Freemana s granátovým jablíčkem, o které jste si mohly číst tady

Teď se vrhnu na deodoranty,sprchové gely a krémy na tělo. Je jich fakt dost. Začnu tady od těchto dvou tělových mlék od Dove. Jeden je z vůní zeleného čaje a okurky a k tomu mám i sprchový gel. Druhý je kokos a jasmín. Voní hezky sladce. Go Fresh je pro normální pleť a ten druhý-kokosový je pro všechny typy pokožky. Hodně se na ně těším, protože tak krásně voní! 

Tudle skupinku jsem nazvala "růžové trio" a ani nevím proč. Obsahuje tři sprchové gely. První je od B.U. je to celkem dost kořeněná vůně, já radši ty sladší a ovocné. Potom tu máme asi nejvoňavější sprcháč, když nepočítám ty Dermacolí. Je to FA a cítím z něho maliny. Je s názvem Pink Passion a doporučuji v drogérce očmuchat. A poslední je sprchový krém od Playboye. Je to myslím ten nejnovější. Voní mi tak trochu jako pánský sprcháč v té lahvičce, tak snad to tak nebude vonět ve sprše. :D

Teď nás čekají dvě sadičky. První je od Nivea a obsahuje deodorant a sprchový krém. Jsou to takové "čisté" vůně. Možná i trochu svěží. Obojí mám od Niveii ráda. Akorát se trochu "bojím" aby mi je nečorkla mamka, protože ta je také miluje jako já!

Druhým setem, jsou dva deodoranty od Fa. Fa deodoranty jsou podle mě celkem fajn, takže se jim bránit nebudu. Jeden je kuličkový a druhý klasicky sprej. Příjemně "sportovně" voní (ano mám talent na popisování vůní :3 :DDD). Zatím nemám vyzkoušeno.

Ježíšek si asi myslel, že sprcháčů mám málo, tak mi donesl další dva velké (500ml). Jeden je Lactovit s ureou a má prý extra hydratovat. Druhý je od Palmolive s mandlemi. Oba hezky voní. Akorát vážně nevím jak to vypotřebuji. :D

Tudle trojici jsem nevěděla kam přiřadit, tak jsem je dala k sobě. Obsahuje tělové mléko od Garnier, nějaký deo, u kterého ani nevím značku a štěteček na oční linky od Essence. Štěteček jsem zkoušela a je docela dobrý. Líbí se mi jeho barevné provedení.

Dále mě pod stromečkem čekaly dva krémíky na ruce. Jeden od Essence s vůní Kiwi a hořká čokoláda. které ruce krásně vyživí a druhý od Balea s borůvkami, který ruce hydratuje a nádherně provoní. Essence má 100ml a Balea 300ml. Oba jsou z limitky, ale dají se ještě sehnat tak šup pro ně! Počítám, že cena nebude vysoká.


Zase ta Balea :) První je úplně úžasně vonící peeling se skořicí a jablkem, druhé je tělové mléko z letní limitky (O.o) a poslední je kondicionér s fíky a perly pro matné vlasy. Všechny výrobky mě nadchly hlavně vůní!

Potom jsem dostala fén od Rowenty, který fouká i studený vzduch! Líbí se mi detaily výraznou růžovou barvou. Fén jsem zkoušela a je jako ostatní fény až na ten studený vzduch. To je prostě nejlepší! Má i koncentrátor, pokud to píšu dobře. :D


Abych prý o vlasy nějak pečovala, tak nesměly chybět nějaké přípravky na vlasy. Mám tu dva šampony, jeden je od Cienu a druhý od Dove. Oba krásně voní a těším se na vyzkoušení. Dále dva spreje- jeden je od Gliss Kur a druhý od Pantene. Gliss Kur je jakoby bezoplachový kondicionér a Pantene lesk ve spreji, který navíc chrání před vysokými teplotami (např: fén,žehlička,kulma). A to nejlepší nakonec. Můj vysněný Tangle Teezer. Vážně z něho mám obrovskou radost, je to nejlepší kartáč ever! Vážně je k vlasům šetrný,dodává jim lesk a hebkost. 


Poslední kosmetickou věcí je toaletní voda od Playboye- Play It Sexy. Naprosto tu vůni zbožňuji. U nás každý v rodině najde alespoň jednu věc od Playboye pod stromečkem. Každý jsme s výrobky spokojený a je to taková vánoční klasika. Jsem ráda, že jsem letos zrovna našla tuto toaletku, protože je fakt boží. Navíc ten nejroztomilejší obal s oušky! :3

Teď přejdu na nějaké doplňky,pomůcky nebo prostě na ostatní věci a nakonec si necháme oblečení.
Jako první čeho jsem si pod stromečkem všimla byl tento ležící sloník. Ano je mi třináct, ale prostě on je roztomilej :D Používám ho jako polštář a je strašně měkoučkej a heboučkej!


Další věcí, která mi udělala velikánskou radost byly svíčky. Dostala jsem tři od YC - votivní a dva vosky. A jednu od Ikea s vůní Rybízu. Všechny nádherně voní. Už se těším až je budu pálit.

Já každoročně dostávám naušnice, takže to ani tento rok nebylo jinak. Dostala jsem  4 páry. Je to jen bižuterie, ale mě to nevadí. Všechny se mi strašně líbí, ale asi nejvíce ty mašličky, protože jsou prostě nejvíc roztomilý!


Stejně jako u našunice, jsou u mě klasikou rukavice. Tydle chlupatý mám nejradší, ale do dalšího roku je zníčím nebo ztratím! Tyto jsou konkrétně z GATE a černá barva se hodí ke všemu.

Ale prostě největší klasika jsou ponožky! Bez nich nejsou Vánoce. Dostala jsem tři páry, ale jeden na fotce chybí, protože už jsou v prádle:D Opět jsou všechny z GATE a takový ty klikyhatý mám právě ne sobě :3 

Poté jsem dostala i spodní prádlo, ale to tu nebudu nějak rozebírat :D Ale tak kdyby někoho zajímalo má tu i fotku :D :) PS: není to všechno :)

Teď jdeme k tomu oblečení. Jako první tu mám svetřík s kamínky a obyčejné šedo-černé tílko. Tílko je značky Amisu a svetřík je opět z GATE :) Tílko vypadá naživo o hodně tmavší než na fotce.

Předposlední dvě věci- tričkomikina z TALLY WEiJL a černé elastické legíny z F&F. To tričkomikina má na sobě takové bílé žmolky a má dlouhý rukáv. 

Poslední (konečně) věcí jsou boty. Jsou od značky NIKE a mají na sobě leopardí vzor. Jsou tmavší šedivé barvy se zlatými detaily, jsou pohodlné:) Jsem za ně strašně ráda, protože NIKE boty jsou prostě nejlepší a kam se hrabou Converse a Vans :) 



Tak konečně článek dopsaný! Ještě než nějací rýpalci budou hejtovat, tak bych vám chtěla říct, že to není žádné vytahování a tento článek najdete na každém druhém blogu. Nad článek jsem strávila alespoň 3 hodiny a dělala jsem ho pro ty, které to vážně zajímá a ne pro ty, kteří si to přečtou a můžou napsat nějaký komentář, který jím zvýší EGO :) A ještě něco, je možné, že jsem na pár dárků zapomněla a kdybych to zjistila tak je dám do nákupů za leden. Také mám dárky např. ještě u bráchy, tak je dám taky do nákupů jinak by tento článek musel být až po novém roce a já jsem ho nechtěla odkládat. Klidně mi do komentářů napište co Vám udělalo největší radost, já ani nemůžu říct co mě, protože mě udělaly velkou radost i ty ponožky :) Snad se vám článek líbil a dočetli jste se až sem! :D:)

18 komentářů:

  1. Wau!! Ty si toho dostala až ti normálne závidím že si dostala toľko kozmetiky ja som s kozmetiky nedostala skoro nič, ale to ja každý rok moc kozmetiku nedostávam uvažujem že nabudúci rok si kúpim kozmetiku na vianoce sama!! :-) Ja som tiež písala tento článok ak chceš tak sa pozri budem rada za komentár. Ten sprcháč od Fa pink passion som krásne vonia ja som ho dostala minulí rok na Vianoce!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky vůbec nečekala tolik kosmetiky :D Fakt mám na rok zásoby :D Ale jsem ráda, že můžu zase vyzkoušet nové věci a podělit se pak o výsledky tady na blogu :)

      Vymazat
    2. To jo toľko sprcháčov asi by som si aspoň rok žiadny nekúpila !! Ja si nabudúce rok asi kúpim kozmetiku sama a same sebe si ju dám niektorí ľudia čo poznám si to tak dávajú bežne !! A teším sa na ďalší tvoj článok! :-)

      Vymazat
    3. Ano vím, že to pár lidí dělá :D :) Ale já vážně nečekala tolik těch sprcháču, teď navíc mi dala dárky i babička a samozřejmě dva další sprcháče (resp. sprchový peeling a sprcháč) :) Jsem ráda, že se těšíš. Já poctivě čtu každý tvůj článek! :)

      Vymazat
  2. Povedený článek :-) Prosím tě, kolik máš těch sprcháčů? Já chci něco vypočítat :-D Jestli to nechceš psát sem napiš mi to na FB. :-) A ten svetřík z TW je božíí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napíšu ti na FB (radši :D) Já vím, že je krásnej:3!!!

      Vymazat
  3. Pekné,no väčšinou si dostala z gate.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :D:) Jak se na to dívám, tak máš pravdu :DDD

      Vymazat
  4. Tak to si musela veľmi poslúchať, keď si dostala tak veľa krásnych vecí :) tie laky na nechty sú naj! :)

    blog:WerushBerry

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se dívím, že je toho toliik:O :D Já jsem hodná vždycky O:) Taky se mi strašně líbí a dneska asi nějaký vyzkouším :)

      Vymazat
  5. Aww, veľmi pekné veci :) tá sada Rimmel vyzerá úžasne a KillerQueen :ooo závisť (ale v dobrom samozrejme) :33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta KillerQueen fakt krásně voní:3 (Promiň) :D Ani se nedivím, že "závidíš", protože já sobě taky:3 :D:) Taky jsem za všechny ty věci ráda:)

      Vymazat
  6. Fakt super článok a tie darčeky sú super ! :-)))

    OdpovědětVymazat