neděle 1. prosince 2013

Oblíbenci za listopad

Dneska bych vás chtěla přivítat za trochu opožděné oblíbence za listopad. Sice je první prosincový den a článek dělám na poslední chvíli doufám, že i přesto se vám trochu "odflinklý" článek bude líbit a třeba nějaký ten produkt z mojí TOP 5 skončí u vás v košíku při příští návštěvě v drogérce. 


Oblíbený produkt na vlasy?
Zvolit oblíbence z této kategorie bylo asi nejlehčí. Bodoval kondicionér z říjnového boxíku krásyTak úžasný lesk vlasů jsem nezažila ani nepamatuju. Vlasy byly vyživené díky několika olejům, který kondicionér obsahuje. Vlasy nezatěžuje a dává jim vzdušný pocit. Neobsahuje parabeny. Vlasy byly krásně provoněné a hezky se rozčesávaly a upravovaly. 


Oblíbený produkt na tělo?


Jelikož v listopadu jsem byla vážně líná se mazat všelijakými krémy tak jsem hodně sahala po sprchovém gelu od Dermacolu, protože lehce hydratovala a nemusela jsem se mazat. Pokožku hezky umyl a zanechal lehce voňavou celý večer. Navíc tato věcička dokáže krásně zvednout náladu jen když si čuchnete k té neodolatelné vůni pomeranče a belgické čokolady. A to si představte se s tímto gelem mýt.  Na odreagování a zlepšení nálady je to jednička z jedniček. 

Oblíbený produkt na pleť?
Ach jo... opět tu je studené zimní počasí... Né, že bych neměla zimu ráda, ale moje pleť jí špatně snáší. Je citlivá a suchá. Proto se začínám vracet k mastnějším a hutnějším krémům na obličej. Právě v listopadu mě dokázal připravit na zimu tenhle krém od Ziaji. Má to být máslo, ale přijde mi spíše jako krém. Pokožka obličeje je krásně hydratovaná a během dne odstraní šupinky na pleti. 
Voní nádherně po kakau a vůně vydrží na obličeji asi 2-3 hodinky.

Oblíbený produkt na ruce/nehty?

Souboj vyhrál krém od Baleii s překrásnou vůní lesních plodů. Vůně vydrží třeba na rukou 5 hodin. Opravdu jsem od něj nečekala takovou službu jakou dělá. Ruce jsou pěkně hydratované. Není moc mastný, přesto rukám dodá vše co vyžadují i v zimě. Pokožku udělá hebkou a zregenerovanou. Ve škole se mě spolužačky ptají od čeho mi voní tak úžasně ruce a prý si ho půjdou koupit :D.




Oblíbený produkt z dekorativní kosmetiky?

Už dlouho jsem nenašla řasenku, která by mi vyhovovala jako nezvěstná Miss Sporty Studio Lash IncrediBALL. Dokud mi pod ruku nepřišla řasenka od Essence Triple Black. Je to celkem novinka. Já si jí zamilovala a používám jí neustále. Sice řasy nejsou 100% hezký jako od řasenky MS, ale stačí. Jak je černější řasy jsou opticky objemnější. Kartáček je velký do tvaru alá přesýpací hodiny a navíc se s ním pracuje hezky. 


Ještě jednou bych se chtěla omluvit za zpožděné oblíbence, ale jinak to nešlo. Příště se těšte na slibovanou recenzi na balzám od NYC.

7 komentářů:

  1. Super článok už sa teším na recenciu! Ja obľúbencov spravím asi až v utorok! Včera som robila nákupy a dnes pridám asi líčenie budem rada ak sa pozrieš poprípade napíšeš komentár!

    http://www.beautytome001404.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Simi:) Alespoň nejsem sama kdo je dělá až v prosinci :D Nenechám si ujít jediný článek a klidně okomentuju a na líčení se těším :)

      Vymazat
    2. To by som bola hrozne rada vždy ma to poteší! Ja tiež čítem tvoj každý jeden článok a aj komentujem! :-)

      Vymazat
    3. Ještě jednou moc děkuju:)

      Vymazat
  2. Pěkný článek ;).. Jinak já mám sprcháč Balea beautiful berries a všichni mají ten krém na ruce tak si ho musím koupit snad ho u nás v dm mají! :D Ale ten sprcháč je taky suprový :)..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Já bych chtěla ten sprchový gel :) Určitě o něm udělej někdy zmínku na blogu, zajímá mě:) Podle mě ho na 90% seženeš i přesto, že je to limitka. Já teď koupila tělové mléko od Baleii, které bylo limitkou nějak na začátku léta takže :D

      Vymazat
    2. Dobře udělám v příštím týdnu snad určitě :)* Snad se zítra do drogerie podívám potřebuju koupit nějaké dárky a tak se mrknu do dm na ten krém :) ..:D

      Vymazat