čtvrtek 19. prosince 2013

Spotřebováno #2

Ahoj!Dneska tu máme 2. díl spotřebovaných produktů :) Opět je to po 10 produktech ... Nečekala jsem, že stihnu vypotřebovat 10 produktů za měsíc :O No, ale to je jedno, zase menší vykecáníčko a teď jdeme konečně na spotřebované produkty!


BALEA PĚNA NA HOLENÍ S ALOE VERA
Super pěna, i když obsahuje Aloe Vera tak mi voní. Pokožku nedráždí, zanechává jí nádherně hebkou. Líbí se mi balení. Nemám s ní žádný problém a koupím si jí určitě znovu. 

NATUVEL MAXI ODLIČOVACÍ TAMPONKY
Odličovací tamponky mě nijak neuchvátily, abych si je koupila znovu. Jsou z Globusu a stály kolem 20,-. Bohužel mám jiné favority.

CATERINE VATOVÉ TAMPONKY 
To samé co u předchozích tamponku. Akorát jsou z Kauflandu. Obsahují výtažek z Aloe Vera.

CIEN ODLAKOVAČ BEZ ACETONU 
Celkem fajn odlakovač, hezky odlakoval. Zvládl i třpytky za což si ho cením. Vlastně jsem ho nespotřebovala, ale vylil se mi. Kdybych neměla rozdělané dva odlakovače vrátila bych se k němu, ale teď to neplánuji. Nechám si jeho balení s "pumpičkou", protože usnadňuje dávkování.

WILKINSON BEAUTY HOLÍTKA
Už je znáte z minulého spotřebováno. Jsou to moji favoriti, vydrží tak na 2-3 holení. Cena je kolem 25-30,-. Koupím znovu. :)

MILÉNE INTIMNÍ UBROUSKY
Skvělé na cestování a dali se použít i v tom nejhorším na odlíčení! Stojí kolem 30,- za 15ks a seženete je [myslím] jen v Kauflandu.

BEL ODLIČOVACÍ TAMPONKY
Bel odličovací tamponky mám ráda, kromě těchto kde je 20% navíc. Pokud jste četli Empties #1 víte proč.

WICKIES UBROUSKY
Měla jsem 3 balení a toto je druhé spotřebované. Ubývají celkem pomalu. Na utíráni prachu jsou super :D Až dopoužívám to 3. bal. tak už si je nepořídím.

RADOX SPRCHOVÝ GEL POMERANČ
Sprcháč hezky voněl. Ve sprše jsem se cítila jak zrající pomeranč ( ano divné :D ). Byla to hezká svěží pomerančová vůně. Akorát bych si ho nekoupila, protože nehorázně vysušoval pokožku.

FREEMAN PEEL-OF MASK POMEGRANATE
Maska vystačila na 1 použití. Už jsem si pořídila k Vánocům velké balení, protože je vážně dobrá. Recenze zde


Omlouvám se, že tento díl Empties byl tak stručný, ale moc času nemám. Škola, besídka, balení dárků, dokupování dárků, pečení cukroví, vánoční přípravy, Vánoce ... Budu dělat pokus na mých vlasech s horčicovou maskou po které by vám měly za měsíc narůst vlasy až o 10cm. Po skončení hořčicového experimenu vám dám vědět a výsledné fotky, popř. DIY. 

4 komentáře:

  1. Super článok! Ja som tiež prd tým robila spotrebované každý mesiac, ale prestala som to teraz ich už robím ked mám tak nejak produkty o ktorých viem niečo napísať, ja nedávam do spotrebovaného napr. holítka, lebo nemám ani tušenie čo by som o tom mala písať!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) Také jsem je sem už nechtěla dávat, ale potřebovala jsem udělat nějaký článek a Spotřebováno se mi hodilo:)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Ale vážně:DD Nejsem jediná kdo to tak dělá, pár youtuberek to taky tak dělají :D

      Vymazat