čtvrtek 12. prosince 2013

Freeman slupovací pleťová maska

Ahoj všem!

Pokud jste četli listopadové nákupy tak zrovna v nich byla zmínka o koupi slupovací masky od Freemana s granátovým jablkem. K Vánocům jsem si přála vyzkoušet něco od této značky. Měla jsem jasno, OKURKOVÁ SLUPOVACÍ VÍTĚZÍ, dokud jsem v Globusu nenašla tuto novinku. Tak jsem si řekla, že nejdřív zkusím "pytlíčkovou" verzi a otestuji ji a když mi nebude vyhovovat vezmu v plném balení  okurkovou. Jestli chcete vědět, která zvítězila jen čtěte dál...

Nejdřív bych začala obalem pytlíkem... Jeho množství je 15ml a kupodivu mi vyšlo jen na jedno použití, ale i přesto jednou použití mám jasno, kterou masku chci! Stál mě 35,- takže si myslím, že pokud se rozhodnete masku používat pravidelně, tak šahněte po balení v tubě, stojí kolem stovky myslím....

Dále u čeho bych se chtěla u masky rozepsat je její konzistence a vůně. Byla jsem asi dost naivní, když jsem si myslela jak krásně to bude vonět po granátovém jablíčku. Hodně jsem se spletla a vůně je jak Herkules lepidlo. Konzistenci je strašně lepivá (viz foto) a když masku nandaváte na pleť jste všude ulepený. Maska jde sloupnout lehce, občas to štípne, ale dá se to přežít. Je na všechny typy pleti. Maska je růžovo-průhledná.

Co by výrobek měl splňovat?
,,Pleť čistí, regeneruje a projasňuje. Slupovací maska obsahuje "Mega 8 Komplex"" - kompozici extraktů z kustovnice čínské, plodů acai, granátového jablka, manga, mangosteenu, brusinek, noni a borůvek, které patří mezi nejúčinnější přírodní antioxidanty. Pomáhá neutralizovat poškození pleti a zanechává ji jemnou a oživenou. Vhodná pro všechny typy pleti."

Co splňuje?
Pleť je nádherně čistá, projasněná prostě jako nová. Je vážně jemná jak dětská prdelka a je plná 'života'. Na pleť furt šahám a užívám si tu hebkost. Takhle heboučkou pleť jsem neměla ani po kde jakém peelingu. Po masce nejsem červená jak rajče, což se mi sem tam stává. Sloupnout jde lehce pár tahy. Maska všechno 100% splňuje. Na ten nepříjemný zápach hodně rychle zapomenu, protože tu službu co udělá... tak je to naprosto nejlepší. A vlastně proč jsem si vybrala Freeman značku? Netestuje na zvířatech a to strašně moc oceňuji! Jako bonus tu máte fotku jak vypadá po použití.



K dnešnímu článku by to bylo všechno... Zajímal by mě váš názor na Freeman značku nebo třeba na nějaký konkrétní produkt...:) Budu ráda za každé vaše komentáře a přeji hezký čtvrtek!

4 komentáře:

  1. Hmm zajímavá :) Já zkusila dvě - okurkovou a čokoládovo-jahodovou. Nikdy jsem je nezkoušela sloupnout vím že je tam napsáno slupovací ale nevím tak někdy to snad zkusím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu druhou chci taky vyzkoušet:) Já to slupování miluju!

      Vymazat
  2. Super článok! Možno vyskúšam túto niekedy! Od Freemana som nemala veľa vecí zatiaľ, ale ny som chcela vyskúšať práve tieto masky a nejaký peling! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Mě si Freeman získal nálepkou ,, Netestujeme na zvířatech " :) Proto jsem ho vyzkoušela a jsem maximálně spoko:)

      Vymazat