čtvrtek 5. prosince 2013

NYC Applelicious balzám na rty

Ahoj všem!

Začíná zima a já pořád můžu mít rozpuštěné vlasy a nenalepí se mi na rty. Nebudu mít vysušené rty od rtěnek. Rty jsou jsou přeci jen hydratované, zabarvené a mají nějaký ten lesk. Že tomu nevěříte? Také jsem tomu nevěřila ,dokud ... 

.. jsem si nevyhlédla tohoto červeného krasavce od NYC. Jeho jméno je Applelicious Glossy Lip Balm.Já jsem ho sehnala v Rossmanu za cenu 60,-. Chtěla jsem ho kvůli tomu rozkošnému jablíčku, který má uprostřed barvy. Jak já tyhle serepetičky zbožňuji!!!  

To ultra mega roztomilé jablíčko by mělo rty hydratovat, měli by být hebčí a jemnější. Ta červená barvička okolo má rtům dodat barvu a lesk. Balzám voní po ovocné vůni jablíček. Balzám seženete ve 4 odstínech. Myslím, že každý si vybere. Já osobně mám odstín 356 Big Apple Red.



Můj stručný názor? 
Jsem ráda, že jsem podlehla tomuto výrobku díky jen balení. Je opravdu super. Dělá krásný nádech červené barvy a přitom s mírou. Rty hydratuje, ale nejsem si úplně jistá jak zvládne
tu pravou zimu, ale to bych odpustila. Přeci pod něj můžu dát vazelínu. Mám v plánů dokoupit další brášky v ostatních odstínech. Řekla bych, že tenhle balzám je pro ostatní takový nezajímavý, ale dejte mu maličkatou šanci. On za to stojí. 

HODNOCENÍ:

6 komentářů:

  1. Mám ho len v inom odtieni včera som na blogu robila obľúbencov a on tam samozrejme nesmel chýbať mimochodom budem rada keď sa pozrieš a napíšeš koment, ale späť k balzámu aj podľa mňa je užastný, ale mám za to, že odtieňov je o ničo viac ako len štyri! Ja mám zatiaľ iba jeden, ale to sa určite zmení keď pôjdem najbližšie okolo drogérie! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem na ně koukala:) Na oficiálních stránkách NYC jsou vážně jen 4 :)

      Vymazat
    2. To neviem tam som sa nepozerala, ale raz som normále do vyhľadávača napísala NYC ........ A našlo mi ich tam viac! Ale v drogériach som videla asi iba tri tak som teraz z toho jeleň! :-)

      Vymazat
    3. U nás v ČR jsou dostupné jen 4 odstíny. Zjistíš víc na http://newyorkcolor.com/cs-CZ/products/lips

      Vymazat
  2. Mně příjde v drogérii pod tím světlem jako kdyby byl z gumy na gumování :D. Ale možná ho zkusím když ho chválíte :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To mě opravdu pobavilo :D:) Jo je fakt super, srovnala bych ho k balzámům Essence:)

      Vymazat