čtvrtek 26. prosince 2013

Ladybox prosinec

Ahoj, dneska je tu otevírání prosincového Ladyboxu i když (opět) se zpožděním. Ale já ho dostala až k Vánocům, tak to snad pochopíte a přesto, že jste článek už asi na prosincový boxík četli, tak si rádi přečtete i ten můj.


Klasicky začínám s krabičkou. Mě se líbí, ale prostě na ten roztomilej boxík listopadu nemá. I přesto je krásná a líbí se mi. Není moc přeplácaná což oceňuji. Obsah krabičky byl průměrný až dobrý. Možná jsem čekala víc, když to byla Vánoční edice. Ale určitě mě nezklamala.


Vrháme se na letáčky letáček. V boxíku jsem našla jen jeden a ten už myslím byl v říjnovém Ladyboxu, pokud se nepletu. Mimochodem je od značky Palmer's. Jen tak od tématu, proč jí sakra cpou do každýho druhýho Ladyboxu?!!!



ZIAJA OSVĚŽUJÍCÍ SPRCHOVÝ GEL LIMETA-CITRUS [ 270ml ] -  Věděla jsem, že tam bude nějaký sprcháč, ale nevěděla jsem, že s takovou vůní citrusů. To podle mě k zimě, Vánocům vůbec nejde... Spíš bych čekala něco jako vanilka,čokoláda,jablko a skořice... No, ale to je jedno, sprcháč se vždy hodí. Voní jako takové ty přípravky na uklízení, pokud víte co myslím. Je to limitovaná edice, která je pouze pro LB.  Není volně prodejný, takže cenu vám bude k ničemu.


COSM'ETIKA OČNÍ STÍNY LADYBOX VÁNOCE [ 189,- za 3g ] - Produkt byl personalizován a já jsem se stínem co se týče odstínu naprosto spokojená. Mám teple hnědou barvu a jsem ráda, že jsem nedostala třeba tu modrou, protože bych jí vážně nevyužila. Stíny jsou 100% přírodní a mají vydržet po celý den. 


LADYBOX ŠTĚTEC NA OČNÍ STÍNY [ 99,- za ks ] - Štětec je velmi heboučký a ne hrubý jako ten od Essence. Zdá se mi celkem kvalitní, štětiny nevypadávají. Barevné provedení se mi líbí. Štětec se dá použít i na použití podkladu nebo pro konturování, vystínování očí. Teď mě napadlo, že bych časem mohla udělat porovnání štětců na oční stíny, pokud byste chtěli. 

JORDANA TEXTUROVACÍ LAK NA NEHTY [ 60,- za 15ml ] - Lak jsem dostala ve fialové barvě a vůbec mi to nevadí. Má to být pískový lak, se kterým (zatím) nemám žádnou zkušenost. Těším se jak na nehtech bude vypadat, jak dlouho vydrží a jak rychle zaschne. Snad budu spokojená. A myslím, že cena za 15ml je úplně krásná.


ANATOMICALS HAND SANITIZER [ 129,- za 60ml ] - Po pár vyzkoušení můžu říct, že krásně ruce vyčistí. Líbí se mi trocha originálnosti na tomto výrobku - pěnová konzistence. Trošku lepí, ale po pár sekundách lepivost zmizí a ruce jsou hlaďoučké. Mě teda voní a takovou tu dezinfekční vůni jako např. u Balea antibakteriálních gelů moc necítím, ale všem ostatním co to použily tak to prý smrdí, hlavně mamce. Na balení se mi líbí pumpičkový aplikátor a kombinace modré a žluté barvy. Navíc se vejde do každé kabelky. 


NATURA SIBERICA VZORKY VE VYBRANÝCH VARIANTÁCH [ cena od 119,- ] - Ve vánočním Ladyboxu jsem našla dva vzorečky a to pleťovou masku a krém na ruce. Ani jeden jsem nezkoušela, takže nevím co k tomu psát. Asi jen to, že Ladybox nám vzkazuje že Natura je překvapivě přírodní kosmetika. Je vyrobena z bylin a rostlin pocházejících ze Sibiře a Dálného Východu. Na oba vzorečky se moc těším.


MIXA VYŽIVUJÍCÍ KRÉM NA OBLIČEJ A TĚLOVÉ MLÉKO SADA VZORKŮ [ cena od 139,- ] - Krém ten ráda vyzkouším, protože už jsem po něm delší dobu pokukovala, ale nakonec jsem si koupila Moisture Match od Garnier. Tak mě třeba vzoreček mile překvapí a plné balení skončí u mě doma. Tělové mléko taky ráda vyzkouším, ale o plném balení asi uvažovat nebudu, jelikož Ježíšek mi nadělil kolem 7 tělových mlék a vůbec nechápu jak je spotřebuji :D. 


RACIO BISCUITOS LESNÍ OVOCE [ 10,- za 3ks sušenek ] - Místo sušenek bych tam asi radši uvítala vzorky, protože jsem si objednala kosmetický box a ne s jídlem. Ale tak jednou za čas to nevadí, sušenky jsou dobré a hodí se třeba na svačinu. 

PALMER'S FOR DRY ASHY SKIN [ 175,. za 250ml ] - V Ladyboxu jsme mohly najít cestovní balení ( 50 ml ) za což jsem opravdu ráda, protože to tak děsně smrdí, ale to bych možná přežila kdyby se vůně na pokožce nedržela několik hodin. Možná hydratuje a vyživuje, ale u mě je dominantností u tělových mlék určitě vůně. Radši se budu mazat mými Dermacoly 2x denně než touhle malou hrůzičkou.

PALMER'S VZORKY- V Ladyboxu asi bylo Palmer's málo tak nám jsem šoupli další vzorečky, které už v LB byly. Vážně si nechci otevřít obchod s Palmer's výrobky. O plných balení nebudu uvažovat už o výše zmíněných důvodů; vůně (spíše smrad?) a také protože se snažím spotřebovat 7 mlék od Ježíška + ty moje, které jsem měla už dříve.




...PRODUKT, KTERÝ MĚ NEJVÍCE ZAUJAL ...

Tak máme tu konec článku Ladyboxu. Ještě bych se ráda omluvila za kvalitu fotek a možná i za to, že článek není propracovaný, ale dělala jsem ho na poslední chvíli a fotky jsem nějak nemohla upravit, protože mám něco z notebookem a než se opraví tak možná budou články takové horší a také je možné, že článek nepřidám v daný den, takže mi to snad odpustíte, ale vážně se na PC dostanu minimálně a ne tak jak bych chtěla/potřebovala. A další věc je konkrétně k tomuto článku a to je omluva za skoro týdenní zpoždění, ale na Ladybox jsem si musela počkat pod stromeček takže tak. Doufám, že i přes pár nedostatků se vám článek líbil. Mějte se hezky. Příští článek bude něco z mého Vánočního dne a pokud se mi to podaří tak by měl být v neděli. :) 


1 komentář:

  1. Ten lak by se mi také líbil, bohužel z toho zbytku by mi většina nevyhovovala, takže ještě že jsem tentokrát neobjednala. Mám pocit, že od doby, kdy se spojil LB se SB to už nějak není ono.

    OdpovědětVymazat