neděle 8. prosince 2013

RANDOM | Vánoce přicházejí. ❄

Ahoj všem!

Jelikož dneska měl být fotící článek, ale já se přiznám, že pro vás nemám nějaké fotky na ukázku tak sem hodím článek s názvem "Random". Asi všichni víte co to je a já to dál nemusím rozvádět. Vždycky k tém randomům dám nějaké téma, které s fotkami alespoň trošinku souvisí. Dnešní bude Vánoce přicházejí. 

Balíme .../ Ten balící papír je boží! / Jedna z věcích, proč miluju Vánoce. / Noví voňaví miláčci.



Adventní kalendář od babičky. / Horká čokoláda a pár mlsek... / Byl hřích ho sníst :( / Oblíbenec Dove.



Po nakupování nesmí chybět zastávka pro čokošku. / Když se nudím... / Picwick :3 / Pálíme:) 



Miluju čajovky. / Malé překvapení od Mikuláše. / Tousty pro maminku<3 / Jedna z nakupování. 



<3 / Třpytivé svíčky s vločkou. / Nejlepší čaj na světě! / Nejbožejší hrnečky ever! 


Jsem ráda, že o mě zase něco o mě málo/více dozvěděly a také jste nakoukli do mého předvánočního času :)  Já osobně Vánoce a čekání na ně zbožňuji <3 Co vy?:)

11 komentářů:

  1. Super článok! Ja tiež ešte plánujem urobiť nejaké vianočné články! Dnes urobím druhé líčenie a vi piatok som písala Mikulašsky deníček budem rada ak sa pozrieš, alebo napíšeš komentár! :-).A ten čaj od Mistral sme mali a je naj ♥ ♥ ♥ :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem vzorně přečetla:D Akorát teď jsem ho dopila :3 Jinak moc a moc děkuju:) Těším se na tvé Vánoční články:)

      Vymazat
    2. Jaj nemám to odkiaľ vedieť, že kto ho čítal preto som písala že máš napísať koment,ale to je jedno! To som rada aj ja sa teším ne ďalšie tvoje články určite si ich rada prečítam a okomentujem! .:-)

      Vymazat
  2. Super článek mám teď chuť na čokoládu :D a chuť jít fotit a nakupovat :))) Já taky ráda čekám na Vánoce a mám je ráda <3

    OdpovědětVymazat

  3. Ahojky,
    pořádám na mém blogu http://beauty-with-zoe.blogspot.cz/ CHRISMAS GIVEAWAY tak kdyby ses chtěla zapojit budu moc ráda a pokud znáš ještě někoho komu by se chtělo soutěžit budu moc ráda když mu řekneš!Čím víc lidí tím líp a super článek!!
    Zoe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      děkuju za pozvání a určitě se kouknu a asi i zapojím:)

      Vymazat
  4. Hezké fotky : )
    Strašně dlouho jsem nemohla sehnat tu vanilkovou Kofolu a když jsem ji konečně sehnala, tak mi nejede. Klasická je stejně nejlepšejší :)
    Měj se :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, od tebe mě to potěší :)
      Já abych upřímně řekla, byla jsem překvapená její chutí, minulý rok mi chutnala více, byla víc vanilkovější :D Ale tudle taky miluju<3 :D Na klasickou nemá žádná příchuť:)

      Ty taky a děkuju za tvůj komentář:)

      Vymazat
  5. Skvelý článok úžasné fotky a skvelý blog! :o)
    AnLen
    http://nalensworld.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat