neděle 22. prosince 2013

❄Oblíbenci za prosinec❄

Ahoj! Dneska vám ukážu moje nejoblíbenější produkty za prosinec. Sice jsou trochu brzo, ale potom by jste přišly o jiné články, což nechci! Mimochodem tento článek je poslední před Vánoci, tak bych vám chtěla popřát hezké svátky,bohatého Ježíška a aby se vám všechna přání vyplnila. Také buďte šťastní! A teď jdeme na mé oblíbence!

Oblíbený produkt na vlasy?
Oblíbencem v kategorii vlasy se umístil Ochranný sprej proti teplu od DUSY PROFESSIONAL. Seženete ho buď u svého kadeřníka nebo zde. Nejenže vlasy ochrání před vysokými teploty žehličky, ale vlasy se po použití krásně lesknou a jsou pevnější. Sprej je modrý a má zvláštní vůni, ale když se stříkne do vlasu voní hezky. Moje mamka mi ho občas krade, protože ho zbožňuje stejně jako já. Je dobré ho používat i lehce na konečky, protože zabraňuje vysušování vlasů. Vlasy se i lépe rozčesávají, ale to je jen malé plus.


Oblíbený produkt na tělo?
Pokud jste četli můj Vánoční random, tak jistě víte, že jsem tam zmínila sprcháč od Dove z řady GO FRESH. Tak asi hádejte, kdo obsadí 1. místo v oblíbencích na tělo? Překvapivě on :D. Sprchový gel je krásně krémový, vyživující. Lehce vás osvěží a nesmí u toho chybět svěží a zklidňující vůně okurky a zeleného čaje. Pokožka je po něm krásně hlaďoučká a nemusíte se mazat. Navíc ta megálně krásná vůně, která vám vydrží i další den...

Oblíbený produkt na pleť?
V prosinci jsem se vrátila k mému letnímu oblíbenci a je to péče 24h proti akné od značky Garnier. Přesto jak má malinkaté balení, vydrží dlouho. Sice nedokáže hydratovat 24h a ani nepomáhá nějak od akne tak ho zbožňuju. Voní po okurce a asi jste si všimli, že na ní tak trošku ujíždím. Krém je lehký, ale dokáže se vypořádat i se zimním počasím. Pleť je po něm svěží, lehce zmatněná a středně hydratovaná. To mě a mé pleti krásně stačí. Navíc balení s pumpičkou je dobrý nápad. 


Oblíbený produkt na nehty/ruce?
Konečně je tu nějaký lak na nehty a ne samé krémy! Ale proč samé krémy? Protože jsem nemohla najít nějaký lak, který by vydržel na nehtech dlouho. Kromě prosincového objevu od Maybelline. Je to krásná vánoční zlatá barva. Na nehtech celkem vydrží a krytí není vůbec špatně. Odstín je to myslím 108, ale nejsem si jistá. 

Oblíbená dekorativní kosmetika?
Řasenka od Miss Sporty - Studio Lash. Nejdřív jsem se jí trochu vyhýbala, protože jsem s ní neuměla pracovat, ale pak jsem si řekla, že jí dám šanci. No a i přesto jak malinko slepuje tak dělá nádherné řasy a já jsem schopná jí to odpustit. Navíc stojí asi 70,-. Mohla by mít větší kartáček, ale když se s tím naučíte pracovat, tak v tom nebude problém. Akorát bacha, na kartáček se vždy nabere tuna řasenky. Řasy i pěkně nadzvedne.



Dnes by to bylo vše co se týká oblíbenců, příště se můžete těšit na zpožděné otevírání prosincového LB. Ještě jednou bych vám chtěla popřát krásné Vánoce :) A užijte si svátky.

8 komentářů:

  1. Super článok!! Ja som to mala podobné s riasenkou od miss sporty ale s tou žltou a teraz keď viem s ňou pracovať tak ju používam stále možno niekedy vyskúšam aj tú zelenú myslím že za tú cenu sú celkom fajn! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:)) Jojo, ale lepší je ta červená (podle mě). Hodně mě zaujala ta růžová a celkem ta žlutá tak třeba si jí někdy pořídím, i když teď mám řasenek dost.

      Vymazat
  2. Krásne článok a samozrejme Veselá Vianoce a aj Šťastný nový rok aj tebe :-) Nech máš veľa krásnych nápadov na príspevky a nech sa tvojmu blogu len a len darí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:) Nápodobně:) Moc mě komentář potěšil a ještě jednou za něj děkuju :)

      Vymazat
  3. Podobne,no inač aj já som si kúpila špiralu od miss sporty...a je naozaj skvelá nezlepuje,nadvihne a dosť dlho vydrží špiraly od tekto značky ma ešte nikdy nesklamaly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ze začátku strašně slepovala, ale pak jsem se s ní naučila víc pracovat tak je super. :) Já osobně miluju tudle řadu STUDIO LASH od MS:)

      Vymazat