neděle 15. prosince 2013

❄Zimní❄TAG❄

Už tu je prosinec. ( Cože?! Už? )  No a já bych si neodpustila nenapsat nějaký zimní/vánoční TAG! Vybrala jsem si Winterlicious TAG, který jsem viděla jako první v ČR u Lou a už minulý rok si mě získal. Teď ho vidím na každém druhém blogu a přitom mě stále baví ( to se moc často nestává, nemám ráda ohrané věci ). I přesto, že už jste ho min. 1 četli/viděli tak si doufám přečtete i mé vydání tohoto zajímavého TAGu a trochu se naladíte na tu zimu :)


Jaký je tvůj oblíbený zimní lak na nehty?

U mě jede taková každoroční vánoční klasika- červená, zlatá nebo alespoň zlaté třpytky. Každý rok na Vánocích je mám. Pro tento rok jsem zvolila konkrétně tyto; Golden Rose, Essence a Maybelline.

Jaký je tvůj oblíbený zimní produkt na rty?

V zimě dost omezuji rtěnky a dávám přednost (barveným) balzámům. Nepohrdnu ani lesky. Opět jsem vybrala tři nejoblíbenější produkty, které jsou podle mě na zimu jak dělané. Jak hydratací tak efektem/barvou na rtech. Vybrala jsem lesk od Essence, který se už bohužel nedá sehnat, balzám od NYC který nádherně hydratuje a nakonec oblíbený Kiss Care Love taktéž od Essence. U všech produktů mě dostane vůně a všechny vypadají na rtech prostě božsky. 


Oblíbené zimní oblečení?

Je to tenhle šátek, který je nevím odkud. Je v něm náramné teplo a ty třásničky na něm jsou sladké :D Ps: Omlouvám se za neladící triko, ale bylo to narychlo focené a vážně se mi nechtělo převlíkat :D

Oblíbený zimní doplněk?

Jsou to tyto naušničky ve tvaru křížku. Mám k tomu pár důvodů. Dostala jsem je v zimě, hodí se ke všemu, jsou nenápadné a miluju všechno ve tvaru křížků. Taťka mi je koupil v nějakém bižu obchodě.

Oblíbená vánoční svíčka/vůně?

Otázka pro mě, protože miluju svíčky! Začnu vůněmi, které mám v období Vánoc/zimy ráda. Určitě tam patří pomeranč, skořice a jablko, vanilka a také vůně perníčku/cukroví nebo čokoládová vůně. Jako oblíbenou "svíčku" jsem vybrala dva vosky Yankee Candle. Vosků mám víc, ale tydle si v zimě vychutnávám nejvíc; SPARKLING CINNAMON & SNOWFLAKE COOKIE. Dokážou úžasně provonět místnost(i) a vydrží celkem dlouho. 

Oblíbený zimní nápoj?

ČAJ, ČAJ, ČAJ! Nic lepšího než v zimě popíjet čaj u oblíbeného seriálu a zapálenou svíčkou neznám! Nedávno jsem objevila čaj od MISTRAL s příchutí pomeranče, manga a skořice. Teď ho popíjím pořád.

Oblíbený vánoční film?

Vánoční filmy mám ráda, ale moc nemusím ty české, snad kromě Popelky to je prostě klasika. Jinak totálně ujíždím na Sám doma, Grinch a Shrek. Pak je jich ještě pár, ale tyhle jsou pro mě TOP.


Oblíbená vánoční písnička?

Pořád poslouchám All I Want For Christmas Is You od Justina. Také od něj miluju Mistletoe! 

Oblíbené jídlo/sladkost?

Řízek:3 Na ten se těším úplně megálně!:33 Co se týče cukroví už mi moc nechutná, kromě perníčků :3 Spíš mě ho baví péct než ho jíst takže asi takhle :)

Nejoblíbenější vánoční dekorace?

Nejsem moc typ, který by byl úchylnej na vánoční dekorace. Mám k tomu důvod, ale snad příští rok to bude jinak. Jako vánoční dekoraci mám sice hodně mini skoro neviditelnou, ale strašně mě uchvátila a je to čajová červená třpytivá svíčka, která má uprostřed vločku.

Co si nejvíce přeješ k Vánocům?

Nejvíce zdraví pro mě, mou rodinu a blízké. Co se týče "opravdových dárků" nebo jak to nazvat tak už vše mám koupené. Doufám, že jste to nepochopili jakože mám všechno co chci.K Vánocům jsem si nepřála dárky např. za 10 000, ale pouze třeba nějakou řasenku, fén ... 


Kde budeš trávit vánoční svátky?

Home sweet home! :) 

Snad se vám dnešní vánoční/zimní TAG líbil a chtěla bych se vás zeptat jestli chcete článek Co jsem dostala k Vánocům nebo Random ( O Random by jste nepřišli, jen by byl posunutý ). Jinak jsem pro vás včera koupila malinkatý dáreček do mini GA, kterou můžete čekat někdy v lednu :)

6 komentářů:

  1. Super tag! článok o vianočných darčekoch určite urob rada si ho prečítam, ale ja si prečítam aj tak každý článok! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty laky jsou nádherný :) Pěknej tag :)

    OdpovědětVymazat
  3. Také v zimě mám ráda balzámy a ráda nosím takový šátek jako ty a i ty řízky a perníčky máme společný :) Už máte cukroví doma?? My ještě ne :( Taky jsem tenhle TAG napsala :) Co jsi dostala k Vánocům udělej já ho udělám taky. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My asi 4 druhy, ale dneska upečeme další :D:) Pak přijede babička a s tou napečeme nejvíc !!! :D Tvůj TAG se mi líbil, měla jsi ho hezky udělaný :) No dobře asi ten článek o dárečcích udělám :)

      Vymazat