čtvrtek 28. listopadu 2013

Ladybox říjen

Máme tu otevírání Ladyboxu za listopad! Sice jsem tady psala, že Ladyboxový článek bude až v prosinci, ale já prostě neodolala:(. Popravdě mě to celkem mrzí, že jsem neodolala a koupila si ho. Ale nebojte prosinec si i přesto menší zklamání nenechám ujít v žádném případě. 


Krabička je opravdu, ale opravdu nádherná. Roztomilá,podzimní a budu v ní skladovat svíčky na podzim, protože na to je jak vyšitá! Akorát obsah krabičky ... Ladybox za listopad nenadchne ani neurazí. Popravdě jsem čekala víc, ale není to žádná katastrofa.



Začneme jako vždy letáčkama. Vykoukly na mě dva a přitom tam měly být tři. Chybí mi tam letáček na kosmetiku Himalaya v Rossmanu. Přeci jen lepší než aby mi tam chyběl nějaký produkt. Je tam letáček na STEAMCREAM 1+1 zdarma při zadání kódu a na nákup na www.lambreshop.cz je sleva 20% + doprava zdarma k objednávce nad 1000,-. 

HIMALAYA HERBALS ČISTÍCÍ PEELING Z NIMBA [ 100,- za 75ml ] - Na peeling se velmi těším a to je ten důvod proč jsem Ladyboxu podlehla. Peeling má být extra čistící a má mít antibakteriální schopnosti. Peeling mám doma jen jeden takže se vážně těším a voní nádherně bylinkově,čistě & přírodně. Je totálně hutný, že musíte zabrat abyste ho vůbec dostaly z tuby ven. Bude časem recenze. 


LADY SPEED STICK GEL ALOE [ 77,- za 65g ] - Podle mě to není úplně typická věc, která by do Ladyboxu měla patřit. Ale já jsem zastáncem toho, že deodorantů není nikdy dost. Takže bych to Ladyboxu odpustila. S touto značku žádnou zkušenost nemám, ale už sem tam jsem pokukovala v DM zrovna po těchhle gelových deodorantech. Upřímně řečeno nemám ráda věci kde je Aloe takže bych šáhla po jiné vůni, ale samozřejmě kvůli tomudle ho např. nevyhodím do koše. Zkusím to přežít.


STEAMCREAM [ 460,- za 75g ] - Krém by měl být extra hydratační a megálně univerzální. Ráda ho vyzkouším, ale popravdě krémů mám dost. Takže kdybych se rozhodovala s koupí tak asi jen podle vůně. Možná i pro krásné obaly limitek krému. Navíc je v Ladyboxu letáček na 1+1 zdarma, ale velkou šanci tomu, že si koupím nedávám. Značku neznám, ale ráda vyzkouším a poté posoudím.


LAMBRE HYDROAKTIVNÍ KRÉM NA RUCE A NEHTY [ 89,- za 50ml ] - Krém od této značky ráda vyzkouším, ale není to věc, že bych byla nejvíc nadšená. Vůbec bych tam krém nečekala a popravdě malinko zklamalo, ale krém celkem pěkně hydratuje. Balení se mi moc nelíbí. Jinak pěkně voní a je hutnější, ale ne mastný. Na zimu by mohl být fajn. 


MEMEME TUŽKA NA OČI [ 149,- za 1,2g ] - Ladybox dával do boxíků dvě varianty; černou nebo hnědou. Já mám hnědou a bylo mi to jedno jakou dostanu. Obě se mi hodí a neztratí se u mě. Na podzim ráda nosím tužky a podle mě k podzimu patří. I když podzim končí tak ani v zimě s tužkami nezanevřu. Doufám, že bude dlouho držet. Má pěkný obal a na tužku jsem se hodně těšila. 


MYSTERY PRODUKT - Do listopadového boxíku nám Ladybox nadělil nějaký "Mystery produkt" ze starého vydaní. Opravdu jsem byla napjatá a čekala co tam dorazí. Dorazila mi miniatura sprchového gelu a pěny do koupele v jednom od Duck Island. Nejdřív jsem si řekla, že to bude někde ležet a vyhodím to až to projde a prostě ho nepoužiju. Dokud jsem si k tomu nečuchla! Je to vůně mandarinky a bergamotu a ta vůně je naprosto luxusní a uvidíme jaký bude na pokožce. Přemýšlím nad plném balení, protože ta vůně je nejbožejší! Až tento "vzorek" spotřebuji nechám si roztomilé balení např. na cesty.
...PRODUKT, KTERÝ MĚ NEJVÍCE ZAUJAL...

Listopadový Ladybox nebyl špatný ani úplná bomba.Nějak extra mě vydáni neoslovilo a snad s prosincovým boxem budu spokojenější.A ano vím, že tenhle článek je trochu později, bohužel ČP  dovážela u nás trochu později, ale snad vám to nevadí a dočetli jste se až sem. Jaký názor máte na Listopadovou krabičku krásy a celkově na značku Ladybox? Co vás zaujalo a naopak nezaujalo v tomto vydání? Nebojte se podělit do komentářů.


4 komentáře:

  1. Tiež som čakala, že tam bude niečo iné, ale aj tak nemám tento Ladybox! Super článok teším sa na recenciu! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad prosincový LB bude lepší:)

      Vymazat
    2. Som zvedavá čo tam bude aj keď si ho neobjednám!

      Vymazat
    3. Určitě u mě na blogu najdeš rozbalovací článek, akorát ho nečekej přesně kdy mi Ladybox dojde:(

      Vymazat