neděle 17. listopadu 2013

WOULD YOU RATHER TAG

Ahoj všem!

Dneska to bude jeden z takových vtipných TAGů, alespoň mě pobavil. Hodně dlouho jsem přemýšlela jaký TAG udělat a nakonec zvítězil tenhle. Snad se vám bude líbit a hlavně se o mě něco málo dozvíte.

1.Chtěla by jsi raději ztratit všechny své řasenky, linky, rtěnky, lesky a nebo všechny paletky a oční stíny?

Raději bych ztratila všechny svoje oční stíny a paletky. Protože řasenka je pro mě základ celého mého makeupu. A oční stíny tolik nepoužívám jako např. rtěnky. 

2. Chtěla by jsi si raději oholit hlavu nebo si vlasy už nikdy nestříhat?

Nikdy bych si neoholila hlavu. Radši se už v životě nestříhat. Pořád dlouhé vlasy můžu hodit do drdolu/culíku/copu.


3.Chtěla by jsi raději mít korálové nebo růžové tváře?

Asi růžové, je taková jemnější a korálové jsou hooodně moc nepřirozené.

4.Kdybys měla 1000 dolarů (asi 20 000,-) k útratě, utratila bys je radši za oblečení nebo makeup?

Šetřila bych si je, ale kdybych si musela vybrat jestli za makeup nebo kosmetiku tak bych dala půl na půl.

5.Chtěla by jsi raději použít rtěnku jako oční linky, nebo oční linky jako rtěnku?

Radši rtěnku jako linky. Přeci existují i černé rtěnky.

6.Chtěla bys raději nakupovat v MAC nebo Sephoře?

Všichni říkají v Sephoře, protože je tam více značek, ale mě MAC přijde, že je kvalitnější a celkově lepší. Takže volím MAC. 


7.Chtěla bys radši používat jeden oční stín, nebo jednu barvu na rty po celý zbytek života?

Raději bych používala jednu barvu očních stínů, protože spíše nosím nahé odstíny stínů. Takže by mi to nevadilo.

8.Chtěla bys raději nosit zimní oblečení v létě, nebo letní oblečení v zimě?

Jednoznačně letní oblečení v zimě. Být nabalené v létě v zimním oblečením? Ne díky.

9.Chtěla bys raději nosit celý rok tmavé nebo světlé nehty?

Nosím spíše světlé barvy. Tak by mi je nevadilo nosit celý rok.

10.Vzdala by ses raději svého oblíbeného produktu na rty, nebo na oči?

Vzdala bych se radši oblíbeného produktu na rty.

11.Nosila bys raději vlasy sepnuté v culíku nebo v drdolu?

Nosím více drdol, takže tak. Navíc působí více elegantně než culík.

12.Chtěla bys raději nikdy si nemoct nalakovat nehty nebo nemoct používat lesk na rty?

Nikdy nemoct použít lesk na rty. Stejně ho moc nepoužívám a nalakované nehty mám skoro furt.

13.Chtěla by sis raději oholit obočí a nemít žádné, nebo ho každý den domalovávat?

Radši bych chodila s namalovaným obočím. Bez obočí bych vypadala hooodně moc divně.

14.Chtěla by sis raději žít bez makeupu nebo laků na nehty?

Jestli se myslí makeup jako celá dekorativní kosmetika tak bych raději žila bez laků na nehty. 
A jestli makeup jako makeup tak bez makeupu.

 PS:Příště se můžete těšit na další ukázku fotek:)

16 komentářů:

  1. Super si to napísala aj ja som robila tento Tag ak chceš tak napíš dám ti odkaz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem ho četla:) Měla jsi ho hezky zpracovanej :)

      Vymazat
    2. Ok ďakujem ! V sobotu som pridala ďalší Tag ak chceš tak sa pozri budem rada keď ho urobíš aj ty! :-D

      Vymazat
    3. Už ho mám přečtený [jak jinak] :D Přemýšlela jsem nad ním , možná časem ho udělám :)

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    5. Aha nemám to skade vedieť budem rada ak napíšeš komentár už sa teším na štvrtok na ďalší článok!

      Vymazat
    6. Jsem strašně ráda, že se někdo těší na mé články :)*

      Vymazat
    7. Aj ja by som bola rada keby som to mala tak!

      Vymazat
    8. Já se 100% těším na každý nový článek <3!

      Vymazat
  2. Jojo tenhle TAG je moc pěkný :) pěkný článek

    OdpovědětVymazat
  3. milujem tento Tag :) aj ja som ho robila a niektoré odpovede máme podobné :D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásny blog.Vidím že máš už čitatelky :-)))

    Nany

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Jestli by jsi se jí stala taky, oplatím to :)

      Vymazat