neděle 10. listopadu 2013

WHAT'S IN MY MAKE-UP BAG?

Vítám vás u šmejdícího článku. Zašmejdíme si v mé makeupové taštičce, kterou nosím např. do školy. 
Chybí tam pár věci, ale protože leží vedle a ne v ní tak jsem je sem nedala.


Věcí co mi nesmí chybět je toto zrcátko a cestovní hřeben dohromady. Je od Essence a je naprosto boží!!!

Teď už je na řade kosmetika. Todle není sice dekorativka, ale pro mě je to hodně důležitá věc! Univerzální krém od Niveii nikdy nesklame. Hlavně v zimě na sušší obličej a ruce. Je to to nejmenší balení 30ml.

Věc, kterou nosíme všechny. Nesnesu suché rty a todle 'mimino' od Astridu. Rty hezky hydratuje.

Pudr také u 80% slečen najdeme a já nejsem vyjímkou. Nenosím k němu žádný štětec, ale tu houbičku co vidíte na obrázku. Na poúpravu stačí ;)

Řasenku během dne nepoužiju, ale přesto jí sebou nosím:D Tadle je taková menší než ostatní takže mi to neuškodí.

Teď už jdeme k věcem, které nosím jen když si je na sebe ráno dám. Například oční stíny. Mám mastná víčka a není na škodu si to během dne upravit. Zase nenosím štěteček, prsty postačí:D

Předposlední věcí je tužka na obočí od Essence. Má i kartáček na víčku, který v průběhu dne stačí na sčesání obočí.

Poslední věcí je u mě rtěnka ( když si jí samozřejmě dám ). Nechápu proč jí sebou tahám, když jí pak už nepoužiju. Ano mám skvělou logiku:D

Tak to by bylo k dnešnímu článku vše ;) Máte to taky tak, že si nabalíte několik věcí do taštičky a pak je nepoužijete?:D

11 komentářů:

  1. Mám to úplně stejně:D Hlavně s tou rtěnkou-_-:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já použivám nejvíc krém a někdy ani ten ne:D spíš si taštičku beru pro případ nouze-_-

      Vymazat
    2. Přesně asi tak taštička pro případ nouze

      Vymazat
    3. :) Nikdy nevíš co se stane:D

      Vymazat
  2. aj ja som chcela urobiť takýto článok, ale nevyšiel čas (možno ho ešte urobím)
    a článok je veľmi pekný + väčšinu vecí nosím rovnakých, ale tiene a rúž si neberávam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho někdy udělej:) A děkuju moc:) Moc mě to od tebe potěšilo.

      Vymazat
  3. Super článok!! Ja kozmetickú taštičku do školy nenosí, ale bez balzámu idem málokedy!! :-D Tiež som pred tým robila článok čo mám v kozmetickej taštičke na blogu, ale asi ho urobím znovu lebo sa to zmenilo! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) Poslala by jsi mi prosím odkaz na článek?:)

      Vymazat
    2. jo jasné!! http://www.beautytome001404.blogspot.sk/2013/07/moja-kozmeticka-tasticka.html Niekedy ten článok, ale urobím znova!!

      Vymazat
    3. Děkuju:) Určitě napiš, ráda přečtu:)

      Vymazat
    4. ok napíšem nikedy taštičku nosím do školy len raz za čas.

      Vymazat