neděle 3. listopadu 2013

Moje péče o pleť večer☾

Čauky!Dneska jsem 'vymyslela' článek na dvě části a toto je ta první, večerní. Na tomto článku jsem si dala asi víc záležet než na ostatních. Tak doufám, že se aspoň trošku bude líbit.

Jinak jste už asi pochopili, že je to moje péče o pleť večer. Jen bych chtěla dodat, že mám normální až smíšenou pleť. Sem tam se objeví pár pupínku, ale není to nic hrozného. Citlivou pleť nemám. 
Takže jako prvním začínám:
ODLÍČENÍ

Garnier odličovač 2v1Tento je už moje druhé balení a je to ten dvoufázový. Používám ho na oči a odlíčí úplně všechno. Je vhodný i pro citlivou pleť. Nedráždí, nevysušuje a není úplně nejmastnější.
Essence odličovač očíU tohoto odličovače je to už horší. Měl být určený na oči a přitom v očích úplně pálí a štípe. Používám ho na odlíčení pleti, ale na oči (i když na ně je určen) strašně pálí a to citlivé oči nemám. 
Bel vatové tamponky s mikrovláknemPro mě jsou tyto nejlepší, i když nejsou ze 100% bavlny. Hezky se do nich ten odličovač vsákne a jsou prostě fajn. 

DOČIŠTĚNÍ

Astrid čistící pleťové mlékoPo odlíčení dvoufázovým odličovačem odstraním mastnotu nějakým tonikem/pleťovou vodou/mlékem a zrovna jako zástupce jsem si vybrala toto super pleťové mléko od Astrid pro normální a smíšenou pleť.

Wickies ubrouskyUbrousky lehce obličej, abych měla pocit ještě větší čistoty obličeje :D. 





MASKA/PEELING
        


Nivea ALL-IN-1 wash,scrub,maskTuto masku nepoužívám samozřejmě každý den. Používám jí 2-3 x týdně a můžu jí doporučit. Hlavně je skvělá v tom, že nemusíte mít peeling a masku zvlášť, ale tady to je dohromady.  



PÉČE PROTI AKNÉ

Garnier PureActive ExfoBrusherExfoBrusher mi pomáhá, když už ten pupínek mám a do rána ho mám pryč. Pleť nějak nevysušuje, ale každý den ho nepoužívám. Spíše podle potřeby. 

Aknelot Roll-on lotionRoll-on mi je pro mě spíše taková ,,prevence", aby se pupínky tolik nedělaly a myslím, že na to je bezvadný! 




PÉČE O ŘASY A RTY

Astrid Balzám na rty - Mám variantu hydratační s aloe. Moc mi nevyhovuje, ale byl nejblíž při focení těchto fotek :D Je to jen zástupce, doma mám spoustu jiných a používám je během dne, ale kdybych si zapomněla večer namazat rty balzámem, hodně by trpěly. 

Alverde mascara lash repair - Je to sérum na řasy, které je má prodloužit. Má to olejovou konzistenci a jsem s tím jakžtakž spokojená, ale zázrak to taky není. 

HYDRATACE

Nivea Creme  - Já osobně střídám asi 3 krémy, ale Nivea je pro mě nejlepší teď v zimě. Nikdy s ní nešlápnu vedle a ráno pro probuzení je moje pleť jak tzv. "dětská prdýlka". Konzistence krému je spíše hutnější a špatně se roztírá, ale to se dá přežít. Niveu můžu používat jen na noc, přes den bych měla hodně mastnou pleť. 

6 komentářů:

  1. Mám ten odličovač od Garnieru je super. Ja mám od astridu pleťovú vodu s tej istej rady!! A niveu som tiež jeden čas používala na noc a teraz cez zimu sa k nej asi znova vrátim!! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo je nejlepší:D Pleťovou vodu chci taky vyzkoušet:D Nivea je moje jediná záchrana na suchou pleť v zimě:D

      Vymazat
  2. vážně moc pěkně napsanej článek :) a tu masku od nivei určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) Ta maska je fajn, ale nečekej největší zázraky:)

      Vymazat