čtvrtek 31. října 2013

Oblíbenci za říjen

Dneska je čtvrtek a myslím, že bychom si mohli dát oblíbence. Oblíbenci budou zveřejňovány poslední článkový den ( poslední čtvrtek/neděli v měsíci ). Budu tu mít jen 5 otázek týkající se kosmetiky a k tomu napíšu pár vět proč byl oblíbenec a dám k tomu produktu fotku. 



Oblíbený produkt na vlasy?
Oblíbencem na vlasy se stala tato maska na vlasy. Vlasy mám kudrnaté a ona je trošku zrovnila a vlasy byly o hodně hezčí než předtím. A byly takové vyživené a hladké.



Oblíbený produkt na tělo?
Rozhodně toto mléko. Krásně hydratovalo a moc nelepilo. Pokožka byla hladká až tři dny. Vonělo mi tak lehounce pro aloe vera. Doporučila bych ho i pro suchou a citlivou pokožku těla. 





Oblíbený produkt na obličej?
U této otázky jsem se rozhodovala dlouho a pak jsem zvolila tuto emulzi od Clean&Clear. Obsahuje takové malinkaté kuličky, které pleť krásně rozjasní a vypadá 100% zdravěji. Nevysušuje mi pokožku což je pro mě dost důležité. 



Oblíbený produkt na ruce/nehty?
Toto bylo také těžké, ale nakonec zvítězil krém na ruce od NATURALIS, který krásně zjemnil ruce a moc jsem si ho oblíbila. Hydratoval celkem dlouho a nějak ruce nevysušil.

Oblíbený produkt z dekorativní kosmetiky?
Asi se leknete, že jsem blbá jak do oblíbenců můžu dát nějaké stíny za 30,- z Kauflandu. No taky jsem se jich bála, ale hodně mě překvapily. Mám strašně mastná víčka a jediné co mi tam drží jsou CT od Maybelline. Todle krásně drželo bez báze a i po sportu!!! Je to pro mě něco úžasnýho najít takové stíny, které vydrží! 


To bylo vše k řijnovým oblíbencům. Jaký produkt jste si oblíbili vy?

12 komentářů:

  1. Ty vole kolik toho doma máš?:D

    OdpovědětVymazat
  2. to je fakt super stránka pro ty, co prostě mají rádi kosmetiku a hodně o sebe dbají a atd. ... já sice taková až moc nejsem ale jináč supr :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně právě ta čistíci emulze vysušovala pleť teda dost. Ale tak na každého to působí jinak :-)

    reserved-and-happy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak záleží jaký máš tip pleti. Mě vyhovuje na 100%, ale vždycky po ní nanesu hydratační krém:)

      BTW: Máš božííí blog:333

      Vymazat
  4. Super článok!! Ja dnes idem robiť tiež obľúbencov na blogu!!

    http://www.beautytome001404.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. mám chuť zkusit tu emulzi od clean and clear! taky potřebuju nevysušující produkty :)
    ady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jí zkus, pleť po ní vypadá o 100% zdravěji a je projasněná a vyčištěná.

      Vymazat