neděle 20. října 2013

PET TAG

Ahoj všem!


Jak už jste si přečetli na 'úvodní' fotce, tak tento článek bude PET TAG. Je to historicky první PET TAG na blogu, ale mám doma ještě 4 zvířátka, takže nebude poslední. :)

Jméno domácího mazlíčka?
Jmenuje se Max.


Co je to za zvíře a jaké je to plemeno?
Řekla bych, že všichni jste si všimli, že je to kočka. A plemeno? Mišmaš pouliční směs :D

Jak je starý váš mazlíček?
V září mu byly 2 roky

Jaké jsou vaše nejhezčí a nesrandovnější 
historky?
Těch je. Rád si se mnou hraje s hopsakoulí a otravuje s ní vždycky když koukám na televizi. Také je radost po něm uklízet spoušť, kterou napáchá po hře s hopsakoulí ( všechno vysype, shodí a bůh ví co ještě :D ).

Jaké přezdívky má váš mazlíček?
Maxík, Maximilián, Macin, mámovo, debílek

To byl celý TAG. Jestli máte někde na blogu/youtube svůj PET TAG klidně se pochlubte do komentářů. Ráda si přečtu.


             

20 komentářů:

  1. Je to pěkná kočka..:)) Je taková rozztomilá :))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná kočka :) Taky jsem takovou měla :)*

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná, taky miluju čičinky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten je krásny!! Ja mám tiež dve kočky!! A asi aj ja na mojom blogu urobím tento TAG

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujem ti:) Až ho budeš mít určitě mi ho pošli, ráda si přečtu:)

      Vymazat
    2. Neviem kedy ho urobím!! Ale ak by tak tu je môj blog http://www.beautytome001404.blogspot.sk/

      Vymazat
    3. Dakujem aj ty chodím sem pravidelne!! :-D

      Vymazat
    4. :') Moc mě to potěšilo, taky koukám skoro furt na tvůj blog jestli jsi nedala nový článek:D

      Vymazat
    5. ja na tvoj tiež, !! Je super musím komentovať každý článok!! :-D

      Vymazat
    6. Vždycky mě potěší komentář od tebe:D:))

      Vymazat
  5. Moc pěkný a ty fotky jeeee :))) My máme dva kocoury a jednoho křečíka :))

    OdpovědětVymazat