čtvrtek 17. října 2013

Fotky č. 1

Ahoj všem!

Vítám vás všechny u článku, který nebude o kosmetice. Bude to malá ukázka fotek všeho druhu. Možná si někdo z vás všiml, že v úvodním článku jsem psala o focení.
Focení mě strašně baví. Neříkám, že umím fotit, ale mě se ty fotky prostě líbí tak se o ně chci s vámi podělit.


Tlapky
Max
Plamínek svíčky
Dříví
Domácí paprika
Opět Maxík
Kamínky
Strom někde v Německu
Čumáček Nellynky
Kamarádka M. 


 xoxo Sarah<33

16 komentářů:

  1. Čumáček Nellynky,Maxík,svíčka,tlapky → Dokonalé fotky! :) Všechny jsou krásné!
    PS: Děkuju že jsi mi na můj ask ( http://ask.fm/DendaFialka ) poslala odkaz na blog! :)) Máš ho moc pěkný ! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. máš strašně pěkné fotky...:))

    OdpovědětVymazat
  3. Blog je fajn , ale píšeš ho česky ale popisky v angličtině ... jinak fajn :)

    OdpovědětVymazat