čtvrtek 24. října 2013

SHOPPING IN OCTOBER

Ahoj!Dnešní článek měl být Ladybox, bohužel tu ještě není, tak jsem ho prohodila s nákupy abych vás o něj neošidila:) U nákupů nebudu psát něco jako "recenzi", ale jen o jaký produkt se jedná, kolik stál a kde jsem ho koupila. 



KOSMETIKA NA TĚLO

NIVEA BODY LOTION PURE&NATURAL  [ TESCO, 30,- ]
DERMACOL SHOWER GEL AROMA RITUAL BELGIAN CHOCOLAT [ KAUFLAND, 40,- ]
PLAYBOY SHOWER GEL PLAY IT SEXY [ TESCO, 55,- ]
RADOX SHOWER GEL RELAX [ TESCO, 40,- ]
DOVE SHOWER GEL GO FRESH [ TESCO, 50,- ]
DERMACOL BODY LOTION AROMA RITUAL BELGIAN CHOCOLATE [ GLOBUS, 3x90,- ]
VITAR VAZELÍNA [ TESCO, 50,- ]
PALACIO MAST TEA TREE OIL [ ?, ? ]
PALMOLIVE TUHÉ MÝDLO REVITALIZING FRESHNESS [ ?, 15,- ]
ADIDAS DEOSPRAY FRUITY RHYTHM [ TESCO, 40,- ]
ADIDAS DEOSPRAY PURE LIGHTNESS  [ KAUFLAND, 40,- ]
BALEA DEOSPRAY KAPSTADT [ DM, 30,- ]

KOSMETIKA NA PLEŤ


GARNIER ODLIČOVAČ 2v1 SENSITIVE [ TESCO, 65,- ]

GARNIER MOISTURE MATCH WAKE ME UP [ TESCO, 100,- ]
ESSENCE ODLIČOVAČ OČÍ [ GLOBUS, 50,- ]

KOSMETIKA NA VLASY

GARNIER STYLING GEL ENDURANCE 24H [ TESCO, 50,- ]
ING SHINING FLUID [ KADEŘNICTVÍ, 150 - 200,- ]

DEKORATIVNÍ KOSMETIKA

DERMA BALZÁMY NA RTY ALOE VERA , ORIGINAL [ TESCO, 25,- ]
MISS SPORTY RTĚNKY [ TETA, 3x30,- ]
BLANCHETTE EYESHADOW [ KAUFLAND, 30,- ]
MISS SPORTY DR. BALM HONEY [ TETA , 50,- ]
MISS SPORTY ŘASENKA STUDIO LASH [ GLOBUS , 70,- ]

OSTATNÍ

LINTEO VATOVÉ TYČINKY [ ? , 10,- ]
BEL KOSMETICKÉ TAMPÓNKY S MIKROVLÁKNEM 20% [ TESCO, 25,- ]
LINTEO UBROUSKY PRO INTIMNÍ HYGIENU [ TESCO, ? ]
BEL KOSMETICKÉ TAMPÓNKY S MIKROVLÁKNEM [ KAUFLAND, 25,- ]
K CLASSIC CREAM SOAP WATER LILY [ KAUFLAND, 25,- ]
ACCESSORIES NAUŠNICE [ TAKKO, 150,- ]
MSSHLL GIRL TRIČKO [ GATE, 200,- ]

10 komentářů:

  1. Mám ten modrý adidas, ale v inom obale!! Ja tiež teraz plánujem robiť na môj blog nákupy tiež som si tento mesiac kúpila ten odličovač od Garnier aj Dr Balm od MS a jeden rúž od Miss spotry mám už štyri aké máš odiene?? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme toho docela dost stejnýho :D Já mám 3 rtěnky od Miss Sporty a odstíny jsou : 050, 052 & 054 :D Jaké máš ty?:)

      Vymazat
    2. 020 ale tá je na perách taká divná!! Potom mám 036 a ti čo máš aj ty 050 a 054

      Vymazat
    3. Akorát se přiznám, že všechny kromě 050 jsem vybírala na nečisto a 054 je pro mě skoro nenositelná:((

      Vymazat
    4. to máš pravdu, ale chcela som nejaký červený rúž!!! :-D A ked boli vo výpredaji asi o nich niekedy napíšem ničo na blogu!!! :-D

      Vymazat
    5. Taky jsem je brala ve výprodeji :D Úplně na nečisto:D Nosím ho jen když ho pořádně rozmažu v minimálním množství, to je fajn a nádherně ty rtěnky voní:33

      Vymazat
  2. Je dobrý ten dvoufázový odličovač? :-)

    http://beautystylecoco.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli myslíš ten od Essence tak ne a jestli od Garnier rozhodně JO! Už druhý balení a je naprosto super.

      Vymazat