čtvrtek 14. listopadu 2013

Spotřebováno#1

Ahoj všem!

Dneska si dáme spotřebované produkty. Spotřebované produkty budou vždy až dopotřebuji 10 produktů. O nich vám pár věcí napíšu (obchod,cenu,klady,zápory,jestli si to koupím znova atd)


AMELIA KOSMETICKÉ KAPESNÍKY

Chtěla jsem vyzkoušet něco jiného než klasické tamponky. Tyto byly v akci za 13,- v Kaufu. Akorát mě hrozně zklamaly. Produkt jimi protekl a strašně dřely na pleti. 

WICKIES UBROUSKY ALOE VERA

Ubrousky spadají pod značky Kauflandu. Je jich 72ks a obvykle stojí cca 30,-. Já je kupovala ve slevě za 13,- a koupila jsem si 2 balení + další mám z pradávna. Až je všecky dopotřebuju, už po nich nešáhnu, protože chci změnu.Celkem 
překvapilo, když jsou na děti štípají po obličeji.Ubrousky mi celkem dobře za to sloužily na utírání prachu :D.Odličování bylo horší.



GARNIER ODLIČOVAČ SENSITIVE

Pro mě nejlepší odličovač. Hodně jsem váhala jestli si ho vzít. Nakonec ano a je fakt nejlepší. Na to, že obsahuje olej pleť není tolik zmaštěná. Nevysušuje,nepálí. Odlíčí úplně všechno. Stál mě kdysi cca 80,- ve slevě v Tescu. Při každodenním používání po dobu cca 5 měsíců je vypotřebován :D. Mám už koupené další balení. Je naprosto skvělý. Je vhodný pro citlivou pleť. Nepřijde mi moc mastný. Používám ho jen na oči a nikdy jsem neměla pocit pálení v očích nebo dráždění. Odlíčí všechno. I voděodolný makeup.



ESSENCE 24H HAND MOISTURE BALM

Krém od Essence jsem koupila v Globusu asi za nějakých 30-35,-. Ruce ihned zhydratoval, ale pocit hydratace netrval slibovaných 24h. Ba ani ne hodinu. Ruce pak byly zase suché. Obsahuje jogurt a zelený čaj. Ten krém mi strašně smrděl a příště po něm rozhodně nešáhnu, hlavně kvůli vůni, ale Essence krémům šanci ještě dám. Alespoň sladkým vánočním limitkám.



SANDO REGENERAČNÍ ODLAKOVAČ

Odlakovač jsem sehnala v Globusu asi za dvacku. Má být bez acetonu. Být i pro umělé nehty. To by ještě šlo. Ale co to slovo REGENERAČNÍ?!!! Tenhle odlakovač mi strašně zníčil nehty a od tý doby se mi štěpí! Už nikdy. Pokud nechcete mít zničené nehty tak se mu vyhněte obloukem. 


BEL ODLIČOVACÍ TAMPONKY

Tyto tamponky jsou mé nejoblíbenější. Jsou jemné, hebké. Odličuju s nima jenom oči a na ty jsou prostě nejlepší z nejlepších. Produkt se do nich hezky vsákne. Vrátím se k ním hnedka až dopotřebuju ostatní tamponky. Koupíte je snad všude a cena se pohybuje kolem 20-30,-.



BEL ODLIČOVACÍ TAMPONKY 20% GRATIS

Tyto tamponky "by měly" být stejné jako ty předešlé. Akorát by jich tam mělo být o 14ks více. K těmto odličovacím tamponkum jsem se strašně ráda vracela. Kupovala jsem je vždycky v Tescu a když mi docházely tak jsem po nich šáhla v Kauflandu. Řekla jsem si jen, že tam akorát nebude více kusů a budou stejné. Když jsem je otevřela byly to úplně jiné, lepší tamponky. Pevnější, měkčí a tolik se netrhaly od sebe. Teď si o mě myslíte, že jsem nějakej retard či tak co ?:D Ale fakt zkuste si koupit toto GRATIS balení a pak to normální obyčejné. Od tý doby kupuju jen to klasické balení.


WILKINSON DUPLO BEAUTY JEDNORÁZOVÝ HOLÍCÍ STROJEK

Super holítka za super cenu [35,-]. Je jich tam pět. Neměla jsem s nima žádnej problém. Vystačí klidně i na více použití a já do nich půjdu znova. Seženete v Tescu. I kamarádka si je strašně vychvaluje a i od dalších lidí slýchám jak jsou fajn. Určitě zkuste.





NIVEA CREME 50ml

Nesmrtelná tradice Nivea Creme. Já osobně mám doma 3 a každý používám na něco jinýho (150ml =tělo, 50ml=obličej, 30ml=cestování). Tenhle krém je nejlepší co může být na výživu a hydrataci obličeje. Je levnej a fakt mi pomáha. Myslím, že todle seženete všude. Vhodný i pro citlivou pleť.
Už mám koupené další balení.






BEL VATOVÉ TYČINKY S OLEJEM

Dobrej pomocník, když "ujedete". Odlíčí všechno bez ohledu na to jestli máte voděodolnou řasenku/linky, korektor nebo rtěnku. Stojí 25,- a já je mám z Kaufu. Je jich tam 75ks a mě ta jedna tyčinka vydržela 2-3 použití. Takže vydržely dlouho. Chystám se na další balení.





To by bylo všech 10 spotřebovaných produktů. Přiznám se, že nevím kdy bude další díl, protože v strašně "syslím" produkty. Vždycky si říkám ,,To si nechám na příště..."

Jak jste na tom vy? ;)


6 komentářů:

  1. Tiež niekedy s tymi detskými obrúskami utieram prach!! :-D Niekedy nabudúce si možno kúpim tie bel odličovacie tamponky aj tie vatové tyčinky: Ja som tiež teraz nedávno spotrebovala na Niveu krém musím si kúpiť nový!

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou na to fakt dobrý:D Ušetří hodně práce:D Určitě je zkus, odlíčí fakt každou chybičku. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já taky moc nespotřebovávám :D Ale teď mám už asi nevím 8 věcí prázdných tak o nich napíšu :)) A ty holítka jsem taky zkoušela a Nivea je prostě fajn a spotřebovala jsem ji už tak si ji znovu koupím :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Šárulos, mozem sa opytať ci by si mi nepomohla s tým DNS vlastne kde ta followuju ludia? Pretože asi mi to nejak blbne a neviem ako nastaviť DNS pre Join this site.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, vůbec nechápu proč ti to nejde... Ale můžeš to udělat tak, že půjdeš na http://www.blogger.com/home a tam máš vlastně svůj blog napsanej ( + počty jeho shlédnutí, jeho pravidelné čtenáře ... ) a pod tím bys měla mít blogy, které sleduješ. Na levo je hnedka pod Nadpisem SEZNAM ČETBY tlačítko Přidat a na to klikneš a přidáš tam adresu mého blogu :)
    Snad to nějak chápeš.

    OdpovědětVymazat

  6. Ahoj,určite si pamätáš blog Everyday style ktorý bol môj no omylom sa mi vymazal no a ja som si vytvorila nový blog a bola by som rada keby si si ma pridala k lokalite.
    http://fashionbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat