čtvrtek 7. listopadu 2013

ESSENCE GET BIG! LASHES VOLUME BOOST MASCARA


Zdravím vás!Dneska je čas na nějakou recenzi! Bude to recenze na řasenku od Essence Get BIG! Lashes volume boost



Na tuto řasenku jsem četla pár recenzí a řekla jsem si, že bych jí mohla vyzkoušet. Přeci jen stojí 60,- tak proč jí nevyzkoušet. Tak jsem si pro ní jela do DM. V DM jsem jí neotevírala abych se podívala na kartáček, protože mě ty velké skoro vždy vyhovují. Balení se mi strašně líbí. Jinak tato řasenka má 12 ml.     





Řasenka Get BIG! Lashes Volume boost už podle názvu slibuje maximální objem. Měla by taky zahustit řasy. Je oftalmologicky testována.  




Můj stručný názor?

Řasenka dělá spíše prodlužující efekt než ten objemový. Také bych dodala, že je spíše pro ty co mají radši málo výrazné řasy. Tuto řasenku mám celkem ráda, ale vždy s ní nanáším i řasenku, která fakt perfektně řasám dodá objem. Kdybych jí používala samotnou asi by se mi tolik řasy nelíbily. Co se týče zahuštění řas tak na to je celkem lepší. Je sušší takže nemá velké sklony řasy slepovat, ale bez chybičky také není. Řasenka se dobře odličuje. S výdrži problémy nemám až na malé mínus, že po celém dni nošení trošku opadává. To by se dalo odpustit, jelikož řasenka stála úplný prd. Jestli váháte, tak určitě zkuste. Koupí neprohloubíte, ale určitě nesplní 100% výkon pokud čekáte řasy jak mrkající panenka. Řasenku dopotřebuji. Znova jí do košíku asi nepřihodím, možná časem, ale určitě ne hned jak dojde, že pro ní poběžím.






HODNOCENÍ:

6 komentářů:

  1. Tiež som čítala na ňu dobré recencie, ale v našich drogériách essence nezoženiem!! :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda :( My jí máme všude. Globus, DM, Rossman... :D:(

      Vymazat
    2. Nájdem si nejaké iné!! Idem písať aj ja článok na blog!!

      Vymazat