čtvrtek 2. ledna 2014

RANDOM | Vánoce a Silvestr. ♛

Ahojky! Mám tu pro vás další Random s tématikou ještě z Vánoc a něco málo ze Silvestra. Ještě vám prozradím, že tento random není poslední v tomto měsíci.

Náš stromeček. / Snídaně o Vánocích. / Můj pomocníček♥ / Look na Štědrovečerní večeři.



Opožděný (voňavý) dáreček z Ikeii. / Šaty ke stromečku :) / Další opožděný dárek. / Detail líčení.



Dárek na který jsem zapomněla. / Svíčky♥ / Takto vypadá každý večer u mě v pokoji! /Andílek.



Ohňostroj! / Chlebíčky :) / Pár jednohubek co zůstalo :D / Mňam♥




Brambůůrky / Nejlepší koukat na pohádky s čajem!!! / Novoroční nehty s Jordanou:) / Láska spinká♥ 



Tak Random máme u konce. Snad se vám líbil alespoň jako minulý a budete se těšit na další z Prahy:)
Dneska by mi měli přivézt opravený notebook, tak uvidíme.
Když bude notebook fungovat, vrhnu se na úpravu blogu a všechno jaksi protřídím a pozměním :) Takže se nedivte kdyby do čtvrtka blog nešel :) Mějte se zatím krásně a hodně štěstí a zdraví do Nového roku:-* !!!

2 komentáře: