neděle 19. ledna 2014

Mé oblíbené produkty pod 100 Kč

Ahoj holky! Dneska jsem se na poslední chvíli rozhodla pro článek, ve kterém vám ukážu mé nejoblíbenější produkty pod 100,-. Články tohoto typu hodně kolují po blogosféře a mě se zalíbil také. Snažila jsem se vybrat od každého něco. Třeba to bude malý tip pro vás, co si příště v drogérii koupit. :)

Miss Sporty Lasting Colour Lak na  nehty [ 40 Kč ]
Začnu laky na nehty. Vyhrály to laky na nehty od Miss Sporty z kolekce Lastin Colour. Mám sice jen dva, ale i podle nich můžu posoudit, to že vydrží cca 5 dní, mají krásné barvy, schnou v celku rychle a mají maxi štěteček. Navíc ta cena 40,-? ( Odstíny z leva: 485, 251 ) 


Essence Stay Natural Korektor [ 50 Kč ]
Jdeme na dekorativní kosmetiku a jako první začnu u korektorů. Zvolila jsem korektor s tím štětečkem od Essence. Krásně kryje,rozjasňuje,je lehoučký, s pudrem vydrží 6 hodin... Korektor už je bohužel spotřebovaný, takže o něm brzo uslyšíte zas. Určitě to není mé poslední balení. Vydržel mi od léta.

Miss Sporty Studio Lash IncrediBALL Řasenka [ 70 Kč ]
Sice to není úplně má nejoblíbenější řasenka, ale v cenové relaci do 100 Kč převzala první místo. Má zvláštní kartáček, který se díky "kuličce" dostane i k řasám u vnitřního koutku. Dělá pěkný efekt řas, nemusíte použít kleštičky, prodlouží, oddělí, zahustí. Zachytí opravdu každou řasu.

Essence Gelové linky [ 70 Kč ]
Ano vím, že už se neprodávají, ale pokud jezdíte na výprodeje Essence určitě tam přihoďte i tyto božský linky. Už jsem zde psala jak jsou úžasné, jak úžasně drží, jak jsou úžasně pigmentované ...

Essence Kiss Care Love Balzám na rty [ 35 Kč ]
Opravdu to jsou oni, jen ten obal je trochu ošoupaný, ale to nemění nic na tom jak moc je miluju. Na rtech vypadají strašně krásně, dodají lesk a barvu a navíc rty krásně vyživují a hydratují. 

Essence Štětec na pudr [ 80 Kč ]
Štětec je krásně jemný, má pěkné barvené provedení, má mnoho pozitivních recenzí, pudr s ním tolik nepráší, je to prostě úžasný chlupatý miláček! Ps: Nebojte todle už je poslední produkt od Essence.

Ladybox Štětec na oční stíny [ 99 Kč ]
Štěteček jsem našla v prosincovém Ladyboxu a můžete ho koupit právě u nich na stránkách. Štětec je úžasně jemňoučký, praktický, je plochý a tím pádem stín nanese během dvou tahu stín na celé víčko.

Nivea Creme [ 50 Kč ]
Kdo by neznal modrou krásku Niveu? Podle mě jeden z nejlepších výrobků co nám Nivea nabízí. Mamka mě jí patlala už od mala a sama jí používá. Můžete jí použít snad na všechno. Nádherně vyživuje.

Avon Čistící pleťový gel 3 v 1 Oil Control [ 50 - 99 Kč ]
Pokud vás trápí mastná pleť nebo prostě chcete něco na vyčištění, berte tento gelík od Avonu s výtažky echinacey a pšeničných klíčků. Už jsem určitě psala jak moc v létě jsem měla T-zónu a todle je můj poklad. Po mastné pleti není ani památky. Nádherně čistí, hydratuje, tonizuje.

Ziaja Tonik Okurka [ 70 Kč ]
Super věc na dočištění pleti, nebo jen na ranní letní osvěžení pleti. Pleť nevysušuje, neobsahuje alkohol, zanechává pleť jemnou a plnou energie. Pozitivně působí proti akné a černým tečkám.

Balea Krém na ruce Beautiful Berries [ 30 Kč ]
Určitě o něm jste už také min. jednou slyšeli, aby ne když je tak úžasný! Ruce krásně hydratuje, jsou méně vysušené, nádherně voní, ruce jsou po něm hebké. Je to limitovaná kolekce, ale v DM ještě je.

Dove Tuhý antiperspirant Silk dry [ 70 Kč ]
Deodorant neobsahuje alkohol, tím pádem ho můžete použít ihned po holení. Snad jediný antiperspirant v podobě tuhého antiperspirantu, který vážně funguje. Ochrání vás od pocení, k pokožce je šetrný.

Elite EdT Rio Glam Girl [ 100 Kč ]
O ní jste už také určitě slyšeli. Vůně je sladko-exotická, vůně dlouho vydrží, je prostě skvělá!

Playboy Parfum Deodorant Play It Sexy [ 80 Kč ]
Můj nejoblíbenější deodorant ze všech! Vůně je krásná sladká, dlouho vydrží, celkem zabraňuje pocení, i když je to pouze deodorant. Navíc to roztomilé balení. Už ho mám asi po 5té a jsem maximálně spokojená.

Dove Sprchový gel Go Fresh [ 70 Kč ]
Jeden z nejúžasnějších sprchových gelů. Proč? Mají neuvěřitelné množství vůní, jsou krásně krémové, pokožku hydratuji a vůně vydrží do dalšího dne odpoledne. Tento gel je úžasný na léto. Má krásnou originální svěží vůni, která vám dodá pocit energie, svěžesti a čistoty.

Balea Sprchové gely [ 30 Kč ]
Balea sprcháče jsou taky jedny z těch lepších. Vyzkoušela jsem jich asi 5 a zrovna teď mám doma grepového miláčka. Nádherně voní, provoní koupelnu, je příjemný, máte po něm hladkou pokožku, hydratuje jí a zabraňuje vysušování pokožky. Jsou prostě úžasný! Navíc jako bonus krásně pění.

Dermacol Aroma Ritual tělová mléka [ 100 Kč ]
Prostě je miluju. Miluju jejich vůně, miluju to jak hydratují a konečně tělová mléka, která nelepí!

Nivea Regenerační šampon Long Repair [ 70 Kč ] 
Mám celou řadu Long Repair, ale 100% plní svůj účel jen šampon. Šampony od Niveii mám hodně ráda, snad nikdy jsem nebyla zklamaná. Šampon úžasně vlasy hydratuje, vyživí, méně se lámou, prostě vše co slibuje.

Gliss Kur Regenerační Expres balzám Liquid Silk [ 90 Kč ]
S Gliss Kur kosmetikou jsem celkem také spokojená a toto není výjimka, vlasy po něm voní (podle mě po kokosu), dají se krásně rozčesat, jsou vyživené a prostě funguje jako klasický balzám/kondicionér.

Tak konečně ten mega-dlouhý článek dopsán! Juchůůů! Vůbec nemám v poslední době nápady na články, takže pokud by jste tu něco rádi uvítali, nebojte se to napsat do komentářů!

4 komentáře:

  1. Krásny blog :) Pekna kozmetika niektorú kozmetiku mám čo si mala v článku a je skvelá :) Bola by som rada keby si si ma pridala k lokalite ja som si tam pridala.Môj blog: http://kazdonenny.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:) Já už tě tam mám delší dobu:) Tvůj blog čtu moc ráda <3

      Vymazat
  2. tie telové mlieka od dermacolu vyzerajú super hlavne ten pistáciový :)

    Alena Shishkova inspired makeup :)
    http://beautecaresse.blogspot.sk/2014/01/alena-shishkova-inspired-makeup.html
    Beauté Caresse

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... a ještě lépe voní :)

      Jinak děkuju za inspiraci na tvůj blog, mám nově co číst ^^

      Vymazat