čtvrtek 9. ledna 2014

Duhový TAG

Čauky:) Také vám přijde, že už dlouho nebyl nějaký TAG? Mě teda jo, takže jsem si pro vás dneska jeden připravila. Je to duhový TAG, sice není nejnovější, ale mě se líbí pořád :) Tag jsem dělala pouze v kosmetickém provedení!!!


ČERVENÁ
U červené barvy jsem vybrala tři produkty. První je klasický červený lak od Rimmelu, který je fajn. Bleskově zasychá a má dobrý velký kartáček. Určitě tu nesmí chybět jedna z mých TOP řasenek. Omlouvám se za ten obal a kdyby někdo nevěděl, tak je to řasenka od Miss Sporty StudioLash- Incrediball. Dělá krásné řasy, moc neslepuje, prodlouží a řasy mají krásný objem. Brzo si budu muset zajít pro novou, protože pomalu, ale jistě vysychá. A největší miláček je tato vůně od Katy Perry- KillerQueen. Naprosto nádherně voní a já k ní furt a furt čmuchám!

ORANŽOVÁ
První zástupce pro oranžovou barvu je Morning Energy emulze od Clean&Clear. Nejlepší pomocník na pondělní rána! Osvěží nádherně pleť a skoro nejdou vidět ty velké kruhy po očima! A pak jsem sem musela zařadit dvojci od Dermacolu, s vůní Belgické čokolády! Naprosto tyhle dva produkty miluju. Krásně voní a pokožka pak voní třeba další 2-3hod. což je super! Furt k sobě čuchám! Navíc tělové mléko nádherně hydratuje a je příjemné jako sprchový gel.

ŽLUTÁ
Doufám, že mi odpustíte, že tento produkt není žlutý, ale já nevěděla co jiného tam dát, protože mám doma málo žlutých věcí a skoro vůbec mi nevyhovují. Tak jsem vybrala tento kondicionér na vlasy od L'OREÁL professionnel. Vlasy jsou po něm úžasně hebké,jemné,příjemné na dotek. Krásně se rozčesávájí, upravují se lépe a déle vydrží vyžehlené. Vůbec vlasy po něm nejsou splihlé ba naopak jsou vzdušné. Vydrží to třeba pět dní!

ZELENÁ
Opět se mi tu sešly tři výrobky. První výrobek je pleťový tonik od Ziaji. Doporučuji ho používat v létě a ráno. Krásně pleť rozjasní, osvěží. Navíc stahuje hezky z pleti pupínky. Pleť je po něm čistá,hebká a vyhlazená. Pokud se trápíte s přebytečným mazem na pleti určitě šáhněte po gelu od Avonu. Jelikož mě v létě trápila mastná T-zóna a to opravdu hodně tak tento gelík byl jediný co mi tu pleť odmastil. 
A poté můj oblíbený sprej na ochranu vlasů od Dusy. V posledních oblíbencých se dozvíte více!

MODRÁ
Zde jsem nemohla zapomenout na můj oblíbený balzámek, který si poradí i s těmi nejvíce popraskými rty. Navíc voní a chutná po kokosu! Rocketka tu taky nesmí chybět! Prostě miluju řasenky od Maybelline a tato není vyjímkou. Rocketku vám asi nebudu nějak přestavovat, každá jí přeci známe. Krásně řasy prodlouží a zahustí. A pak klasický Nivea krém, který můžete dát na všechno a odvede svou práci skvěle.

FIALOVÁ
Řasenka od Essence tu nesmí chybět. Je to GetBigLashes TripleBlack a je vážně boží, akorát ten obal se hnedka "smyl". Krásně prodlouží a jak je řasenka černější vypadají řasy víc objemnější. Oblíbila jsem si v poslední době pískový lak od Jordany, který je vážně super. Rychle zaschne, ale jak je to pískový mám tendenci ho loupat, ale jinak vydrží cca 5 dní. A nakonec kondicionér od Baleii s fíky a perly. Dodá vlasům lesk, nezatíží je, jsou hebouččké, rozčesatelné a lehce je vyžíví.

RŮŽOVÁ
Růžovou kategorii obsadili dva výrobky od Playboye a toaletní voda od Elite. Playboy toaletní voda i deodorant jsou ze stejné řady Play it Sexy. Mám z té řady i sprchový gel, ale Elitka vyhrála. Vůně celé řady Playboy je sladká a to já miluju. Obě dvě věci mají krásný obal a na těle vydží 4-5 hodin. Elite toaletka je taky super, má exotickou, sladkou příjemnou vůni. Navíc stojí max. do 200,- což je prostě super. Vůně vydrží 3-4 hodiny.

ČERNÁ
U černé nesmí chybět kondicionér a šampon od Balea, které krásně vlasy vyživí, dodají lesk. Možná malé mínus, že šampón lehce mastí rychleji vlasy a kondicionér je tekutější. Měla jsem je ráda hodně v létě, protože vlasy byly vysušené z bazénu a od sluníčka. Také byly pěkně zacuchané!!! Navíc dohromady mě stály kolem 80,-. A pak korektor od Essence, o kterém jste se mohly dočíst v minulém článku.

HNĚDÁ
U hnědé barvy jsem zase vybrala tři produkty. Stíny z Vánočního Ladyboxu, které jsou naprosto boží!!! Vydrží celý den, jsou ukrutně pigmentované a snad moje jediné stíny, které nepráší! No miluju je♥ Dále jsou stíny od Essence, nejsou až tak skvělé jako ty z LB, ale byly v časopise a na oku vypadají moc pěkně. Akorát práší a výdrž s pigmentací je horší průměr. Obsahují hodně třpytek, které pak opadají všude po obličeji. Nakonec tu je lak od MS v odsítnu 251. Je to z té "černé" kolekce aneb Lasting Colour. Tyto laky mám moc ráda. Mají ty velké kartáčky, které jsou naprosto nejlepší!

VÍCEBAREVNÁ
Nejdříve jsem sem vícebarevnou barvu dávat nechtěla, protože jsem nevěděla jaký produkt sem dát. Pak jsem si vzpomněla na lak od Essence, který  vícebarevné konfety v průhledném laku. Hodí se skoro ke každému laku a vždycky ty nehty oživí. Je to z řady NAIL ART a je v odstínu 01 circus confetti.

Snad se vám dnešní článek líbil, budu ráda když napíšete nějaký komentář, jestli máte něco stejného či tak:) Příští článek bude buď Random nebo Giveaway, na kterou se doufám všichni těšíte!:-*

8 komentářů:

  1. Skvelý článok :) tento tag chcem už dávno urobiť tak hádam niekedy.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:) Určitě ho udělej, případně mi sem pak hoď odkaz ráda si ho přečtu :)

      Vymazat
  2. Pěkný článek :).. Chtěla bych si koupit nějakou vůni od Playboy :D a možná zkusím i ten Morning Energy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:) Určitě kup:) Jsou fakt skvělý!!!

      Vymazat
  3. Skvělý článek, tenhle tag je zajímavý:)
    lovely-pinkk.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ten kondicionér od Balei mám moc ráda, vlasy hezky uhladil, ale jak píšeš, byl dost tekutý :) Šampon jsem zatím nezkoušela a asi ani neplánuji, jestli mastí vlasy, tak není nic pro mě.
    Hezký tag :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nejdřív myslela, že to dělá ten kondicionér a pak když jsem použila jen šampon tak on:( Ale vlasy jsou krásně lesklé, vyživené :)

      Děkuju moc:)

      Vymazat