neděle 12. ledna 2014

RANDOM | Praha a opožděné vánoční dárky.

Ahoj! Asi jste všichni doufali, že bude GiveAway akorát mě ještě nedorazila poslední cena, takže vám sem dám Random z Prahy. Do Prahy jsme jeli s mojí mamkou a tetou za mým bráchou a jeho přítelkyní. Jelikož jsme se od Vánoc neviděli, tak jsme si dali dárky a pak jsme se rozhodli jet do Ikeii, na jídlo, kafe a tak. Pokud vás zajímá co jsem všechno dostala od nich nebo co jsem si koupila určitě čtěte dál!
Případně co se v měsíci leden/prosinec stačilo odehrát! :)


 Nedělní pohoda :) / Nejlepší knížka! / Moje největší štěstí♥ / Asi jsme si nebyli souzeni:(


Nejnovější nail-art / Kobereček od babi :) / Nové bačkůrky z F&F / Bloček pro blogování 2014 :) 



Hřeben pro rovné vlasy- dárek / Sprchový gel a deodorant od ségry k Vánocům / Yankee Candle



Kulich z NY od brášky k Vánocům♥/ Bambule kulichu. / Válenky opět od bráchy / Sprej Avon- dárek 



♥ / Musela jsem si koupit svíčky z Ikeii + čajovky / Dárek od švagrové pro štěstí:) / Úlovek z DM

Tak snad se vám Random líbil a možná už příště bude ta GA :) Záleží na tom kdy přijde Váš poslední dáreček :) Tak se zatím mějte a určitě nezapomeňte navštívit můj blog i ve čtvrtek!

2 komentáře:

  1. Super článok a máš pekné nechty a pekné darčeky :D na tej fotke ti to sluší a ten balzám čo s ti pokazil mám tiež !

    OdpovědětVymazat