čtvrtek 16. ledna 2014

Makeup podle Miley Cyrus

Vítám vás u článku, který jste zde ještě nemohly vidět. Ano správně je to líčící článek. Lépe řečeno makeup podle celebrity. Na dnešní den jsem vybrala Miley Cyrus ( líčení z písně Wrecking Ball ) a to protože Miley mám ráda a todle líčení je jednoduché a zvládne ho snad každé poleno jako jsem já!  Myslím, že můžeme na to! :)


První jsem začala pletí. Nanesla jsem pro sjednocení pleti BB cream, ale jelikož je na mě moc tmavý smíchala jsem ho s modrou klasickou Niveou a namíchala si svůj odstín jaký potřebuji. Na kruhy pod očima jsem použila korektor od Astoru a na pupínky duo od Essence ( recenze zde ). Abych se neleskla a hlavně aby vše mělo nějakou tu výdrž, pleť jsem přepudrovala mým oblíbeným pudrem od Miss Sporty, který pleť vůbec nevysušší.

Další kategorie ve které jsem postupovala je zvýraznění obočí tužkou od Essence a líčení očí. Jako první jsem na pohyblivé oční víčko nanesla vanilkový stín od Alverde a na něj třpytivý zlato-bronzový stín od Essence. Oční víčko jsem zakončila linkou s tužkou od Dermacolu. Záleží na vás čím linku uděláte.

A nesmíme zapomenout na řasenku! Já použila na toto líčení mé oblíbené řasenky od Maybelline NY. Konkrétně Falsies a Rocket. Řasy každá krásně zahustila a prodloužila. Řasenku můžete opět vybrat podle sebe.

Konečným krokem jsou červené rty. Já nejdřív použila tónovaný balzám od Astridu. Poté jelikož nemám tu pravou červenou rtěnku ( neukamenujte mě... ), tak jsem smíchala dvě od Miss Sporty v odstínu 052 & 054. Sice ne každý by to nosil, já bych si toto líčení s červenými rty nevzala do školy, možná na nějakou akci.

Konečný výsledek:

Detailní foto rtů:

Detailní fota očí:


Tak konec líčení podle Miley C. máme za sebou. Musím vám říct jednu mini špatnou zprávu a to je ohledně GA. Giveaway jsem musela přesunout až na únor, protože mi ještě jedna cena nepřišla tak se snad nezlobíte a tento článek se vám líbil. Mám v této rubrice pokračovat? :)

5 komentářů:

  1. Jéj, fajn nápad! :) Skvelo sa ti to podarilo!

    http://www.luccietips.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Povedlo se ti to :-) Ale ta červená mi k tobě nesedí :-DD :'( :D

    OdpovědětVymazat
  3. veľmi dobrý nápad na článok :) aj ja by som možno niečo takéto urobila, no teraz toho mám veľa :/ možno inokedy :)

    OdpovědětVymazat