neděle 5. ledna 2014

Essence krémový korektor match2cover

Všechny vás zdravím u dnešní recenze na korektor od Essence. Jedná se o korektor match2cover. Korektor jste mohli vidět v  článku Co jsem dostala k Vánocům. Tento dáreček jsem si vybrala sama s rodiči v Německu. Sice ho nepoužívám dost dlouho, ale mám na něj názor, o který se s vámi přímo teď chci podělit!

Proč jsem si vybrala tento dárek? Za prvé byl levnější než u nás ( cena cca 50,- ), poté mě zaujal celkový obal, který je bytelný. A konečně jsem chtěla vyzkoušet nějaký ten krémový korektor, protože mě už unavují nudné tyčinkové korektory.

Popravdě jsem si myslela, že nebude nějak super. Není úplně nejlepší, ale je takový lepší průměr. Co se týče odstínu má Essence jen jeden a logicky ten co mám já. Je to odstín 10 natural beige. Odstíny mi sedí pouze když se namíchají. Bála jsem se toho, že se blbě bude nabírat prsty, ale je to lepší než se štětcem. Na pleti se krásně roztírá bez nějakého dření. Vypadá přirozeně.

Krytí korektoru není špatné. Mě to stačí, protože netrpím nějakým akném nebo obrovskými pytli pod očima ( kromě pondělka:DDD ). Výdrž korektoru je asi tak 3 hoďky, s pudrem dá tak 6-7hod. Na výdrži mi nějak nezáleží, protože kruhy jsou hrozné jen tak první hoďku po vstávání a pak zmizí a 5 pupínků mě nezabije.
na fotce je zakryt jen a pouze kruh pod okem, nikoliv pupínky uprostřed

Co by výrobek měl splňovat?
"Silná dvojka. Krémový a matující korektor ti nabízí vysoké krytí, se kterým spolehlivě zakryješ nedokonalosti pleti i tmavé kruhy pod očima. Korektor můžeš aplikovat konečky prstů. Jedno balení nabízí 2 odstíny- světlý a středně tmavý, které můžeš i namíchat dohromady podle potřeby."

Co splňuje?
Určitě bych krytí nenazvala vysokým, ale středním. Mě to střední bohatě stačí. Nedokonalosti i kruhy pod oči zakryje na 1. Aplikace prstů je podle mě jak už jsem zmiňovala lepší než se štětcem, takže když si ho vemu na cesty nemusím brát štětec navíc. Opravdu se mi na korektoru líbí jak se odstíny dají namixovat. Řekla bych, že korektor splňuje svou funkci tak na 95% a až mi dojde nejspíše si pro něj znovu zajdu. :)

Tak nedělní článek máme za sebou a doufám, že jste si všimli menší změny na blogu. :) Napište mi určitě dolů jak se vám nový kabát pro blog líbí. Také jsem změnila anglické názvy na české. :) Máte někdo zkušenost s tímto korektorem?


2 komentáře:

  1. Pěkný článek:-) Uvažovala jsem o tom že si koupím, tak asi jo no :-D :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Možná by ti mohlo vadit, že je takové mastné matlavé konzistence:D

      Vymazat